Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Kajsa: Ingolf är fina.

• LinaoMatilda
    advent.jpg  advent2.jpg

Gula bilder på vår adventsljusstake.
  • LinaoMatilda

Vet om att banden är olika högt upp, det är fixat

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-11-28 18:28:59 följande:
    Söt! Jag ska göra en egen också, men har inga ljushållare. Tips på hur man får ljusen att stå raka??? Jag ska använda mig av farmors gamla avlånga kakform (underbar) och har siffrorna i ståltråd (ni vet säkert vilka). Ska knyta fast de med ett gammaldags band och sätta vitmossa runt. Om jag hittar under snön vill säga...  
    Tack

Är den djup? Kan du använda styroks? Gröpa ur hål för ljusen där.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-28 18:33:02 följande:
    Jacob (7mån) blev jätteglad när han såg att jag hängt upp vita stjärnor i fönsterna, han hade världens smile och släppte inte dom med blicken, han kanske blir nästa Ernst Saga tycker det är mysigt och hon älskar att gå på Ikea, så man har ju dresserat dem väl
    hihi gillar han att gå barfota också?
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-28 18:42:20 följande:
    faktiskt även om han inte går än
    Skrattande
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-11-28 18:56:32 följande:
    VSM - Ja, det var snålt... 129 kronor - sälj en av dina fina kransar och vips så har du 2-3 stycken! Själv har jag 4 sådana lampor *slösaktig...*Denna veckan är jag mammaledig = rör mig på staden när butikerna är öppna. LIVSFARLIGT!! Jag är inne i ett sånt pyssel och shoppingstim så det är inte sant!! Dessutom så är ju sambon borta=han behöver inte se allt jag drar hem... Men eftersom jag inte gillar att visa gula bilder så fotar jag en annan dag - när det är ljust
    Jag visade ju också gula bilder, så.. kom igen nu. Vill se!
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-28 19:08:02 följande:
    Jag älskar vita pioner och har en så fin luktpion i trädgården. Skulle vilja göra en mindre förstoring av den för att kunna njuta av den även nu under vintern.Men vilken bild är bäst?
    Är det inte samma bild?
Svar på tråden Vita hem del 6