Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-29 14:09:52 följande:
    Bu blev jag så upphetsad att jag glömde allt annat. Hann se en fin adventsstake iallafall, mia mariah!Den 17:e kommer de och fotar vårt hem! Iiiiiiiiiih!
    Näe va kul för dig!! Åå så spännande!! Grattis!!!
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-29 14:09:33 följande:
    Är detta en junosäng?
    Ingen aning, men jättefin!
  • LinaoMatilda
    juliah skrev 2007-11-29 14:44:49 följande:
    Ääääsch, nu skäms jag ju ännu mer  TACK!Nu vill jag veta om det är jul, vinter eller vår som gäller i reportaget.malins, har du ringt?
    Nee inte skämmas! Du ska vara stolt. Tänk vad mycket jobb och kärlek ni har lagt ner på ert hem, inte konstigt att man blir inspirerad och det har ju tidningarna också märkt. Du ska vara stolt!
  • LinaoMatilda
    Emmsan skrev 2007-11-29 14:52:26 följande:
    puffar för min fråga om vita ljusvänliga gardiner :)??
    De där från IKEA är fina, fler här som har dem. Vad heter de? Wilma?
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2007-11-29 15:03:38 följande:
    ååå, han som säljer sängen svarade inte men Marcus lämnade meddelande och sa att vi köper den.Hoppas, hoppas vi får den. *viskar* dom som säljer den vet nog inte om att det är en Juno, för den är ruskigt billig.
    Hoppas ni får den!
  • LinaoMatilda
    MariaV skrev 2007-11-29 15:02:58 följande:
    Hej hej. Har nytt inlägg i bloggen.Nu ska jag läsa ifatt!
    Fin radio! Snäll make du har
  • LinaoMatilda
    MariaV skrev 2007-11-29 15:36:17 följande:
    Tack, visst har jag. Konstigt att du har vart inne och tittat i bloggen och jag har fått en kommentar men antalet besökare har inte rört sig sen tidigt imorse
    Har den fungerat tidigare då? Är den igång?
  • LinaoMatilda
    Lynn84 skrev 2007-11-29 16:39:31 följande:
    Hej på er!Orkar inte läsa ikapp så mkt. Idag var det min tur att åka på magsjukan. har legat i soffan hela dagen....Hoppas ni andra mår bra!Önskar er en trevlig helg dessutom. Ikväll åker jag hem till min pappa för att få hjälp med Colin över helgen. Sambon ska åka iväg med sina jobbakompisar på resa till Gbg.Ska försöka hålla mig ifrån datorn tänkte jag.Ha det gott!Kram på er!
    Krya på dig!
  • LinaoMatilda
    Karamellfabriken skrev 2007-11-29 18:13:58 följande:
    Ja, precis så ser det ut.Köpte en jättefin fönsterlampa idag. Men när jag tänker efter kanske jag borde köpt två. (Men det fanns bara en).Samtidigt är jag lite rädd att det ska bli FÖR symetriskt på något vis med flera likadana lampor. Fast det kanske det inte blir?
    Jag gillar när det är lika lampor i samma rum. Men du kanske hittar en liknande lampa om det bara fanns en av lampan kvar?
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-11-29 18:47:22 följande:
     *Kan ju inte hålla mig borta utan springer in mellan städning* Jag skulle t.o.m. kunna vara ÄNNU värre! Ha likadana lampor överallt, just med tanke på att inte få olika inne i rumemen Eller ja, vi har ju ock kommer att ha lika i kök och vardagsrum. Sedan kommer vi också att ha lika i hallen uppe och nere Och alla sovrum (ett i varje hörn på övrevåningen) får likadana Ärligt nu hörni? Överdriver jag??????
    Tycker det låter bra!
Svar på tråden Vita hem del 6