Vita hem del 6
Superglaaad! TACK VSM! Skåpet är ju i mina trakter Alltså, det med många lådor.
Superglaaad! TACK VSM! Skåpet är ju i mina trakter Alltså, det med många lådor.
Och ett läkarskåp...också! Undra om skåpen är sålda?
Hej vänner!
Önskade att jag kunde hänga här med er idag men tyvärr måste jag plugga!
Kikar in i erftermiddag!
Mimma - Dina hästar är underbara, det kommer säkert med!
Måste egentligen packa inför vår sälenresa imorgon. Men hoppas hinna med ikväll istället. Blodsockerfall...åh, nu är det tråkigt att vara nyttig
Nu har vi varit och hämtat skänken som VSM tipsade om!! SÅÅ fin, fast väldigt djup! Fast det visste jag ju redan
Mimma - sängen är heelt underbart fin med alla fina saker och sängkläder. Sådana vill ju Ebbe, eller kanske jag, också ha ju!!
VSM - tack igen för tipset! Skänken är jättefin och till fyndpriset 500 spänn. Många som ringt men jag kontrade med att jag hade nära...och sen prutade jag en hundring. (den var uppe i 600)
den är tyvärr tung som ett as! Pappa, jag och Ebbe hämtade den så vi pallade inte att bära in den
dörrarna är enkla med en spegel..heter det så? *uppspelt* Tydligen är den från från en läkrarmottagning i min hemstad. det enda negativa är att den är väldigt djup, hela 84 cm.
Men någonstans SKA den få plats!
Så, nu har jag skrivkramp!
Himmelbit - supersöt stol du köpt!
Meeen skänken står i en hästtransport i trädgården Det är för mörk, och det luktar faktiskt liite hästsk*t i transporten...fotar en annan dag om det är ok?
Kickan - men TACK så gullig du är! Trodde jag hade dig i min adressbok. Lägger till dig nu!
Dags för sängen. Imorgon bär det av till Sälen för några härliga dagar i Hundfjället!
Amanda(?) - letade du efter en elvisp a la Leila? Kanske är det denna du tänker på?
http://www.bagarenochkocken.se/shop/