Vita hem del 6
Så, nu har jag lagt in bilder mimma! Tyvärr inga nya spännande vinklar...vet inte om det ger så mkt mer än det förra inlägget...
*ingen inspiration*
Så, nu har jag lagt in bilder mimma! Tyvärr inga nya spännande vinklar...vet inte om det ger så mkt mer än det förra inlägget...
*ingen inspiration*
Ah, jag är lite seg...precis som FL
Bänkskivan är massiv valnöt. Gillar den skarpt, men lite meckigt är det ju. Oljas in, torkas noga..osv. Sten är ju fiiint med, men där sa T stopp
Ja, gör det mimmi! Försökte lägga in en bild i mitt galleri, men det gick inte...får prova igen. Tänkte visa min nya skänk som jag fyndade på blocket
Förresten TACK mimma, Lina och Truffles för era gulliga kommentarer om vårt kök!
Himmelbit - tack, ibland går det föör fort!
Roligt att ni gillar skänken! den ska målas, viiit så klart!
Läggning! Kommer igen sen!
Mimma - sorry, ang, stavfelet...var iiinte smått stressad! Ebbe spydde i vasken medan jag plockade i köket. Tror att han stoppat kattens torrfoder i munnen och att han sen kväljde sig, men vi får se....kanske är det dags för magsjuka även här.
God morgon!
Inga fler kräksincidenter...andas ut!
Mimma - var lite smått stressad igår, visst frågade du om skafferiet? Iaf, det är orginal, men de förra ägarna hade flyttat skafferiets väggar lite, så de har vi ändrat tillbaka. Det är helt suveränt med ett skafferi, även om lite av vårt s. djup kommer att offras när vi gör om hallen. Det är onödigt stort och det är som en "knöl" som sticker ut i vår lilla hall.
Grattis till 3-åringen!
Nytt i bloggen också!
Hej vänner!
Hemma efter en lång dag. Hinner inte läsa ikapp nu
kolla in den söta killen
http://www.break.com/index/baby-gives-the-evil-eye.html
God morgon!
Grattis Juliah till topp-10 placeringen