Vita hem del 6
Kajsa - Kommer att sakna dig under ditt uppehåll! Lova att komma tillbaka när du du stressat ner! KRAM!
Kajsa - Kommer att sakna dig under ditt uppehåll! Lova att komma tillbaka när du du stressat ner! KRAM!
jättefint DLL!! Mera bilder tack!
MariaV - Vill först säga grattis! Men förstår om du känner oro. Det gör man lätt när något oplanerat händer. Som bea säger finns det många fördelar med att ha tätt mellan barnen. Mellan mig och min syster är det 1 år 10 mån. Vi har haft såå mycket kul tillsammans när vi var barn, även nu såklart. Låt det sjunka in lite och ta inte åt dig av pluggkommentaren. Om du pluggar klart eller ej, bestämmer ju du! KRAM!
Knyttis - Du gör rätt som samlar energi! Datorpaus är ett bra sätt! Så ta igen dig, ryggen kommer säkert bli bra igen! Kommer dock att sakna dina fina, gulliga, inspirerade inlägg här hos oss! Hoppas du snart är tillbaka! Ta hand om dig! KRAM!
Men nu missade jag bilden Juliah! Igen igen! (kollat för mkt på teletubbies )
Jasså, du vill se bilder Mimma! Har inga tror jag meeen för din skull kanske jag kan fixa...
Nått spec du vill se?
Jo, vi har fått soffbordet och matbordet...inga stolar än! Pinnstolarna får duga så länge!
Heeelt underbart fint Juliah!! Du är enormt duktig på att få till det!
Japp fotar för fullt. Allt för dig!
Mimma - gör ett till blogginlägg så snart kan du kika *snabba blogginlägg är min melodi*