Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

God morgon!
    Idag är det garnera smörgåstårtor och dekorera bord som gäller(jag vet att man ska fixa borden dagen innan )

Juliah- Hur många år har du firat jul??

• lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-09 07:46:19 följande:
    Krya på dig Enji!lillafruluva, i fyra år. Så jag är en färsking
    Dert var värst, men du verkar ändå ha den där julandan (som jag trodde jag fått för att jag alltid firat jul)
  • lillafruluva

LCroft- Vi gör efter mammas gamla recept, massa mumsigt emellan och garnerar med skinka, ägg pepparotsvisp i hästkött, räkor och massa mums..börjar nästan dregla här!

Hehe, har kort på min första smörgåstårta..ni ser iallfall vad vi har på.
    Inuti är det ett lager med leverpastej och bostongurka blandat, ett lager med gräddfil, mjukost och ett lager med skinka och gräddfil blandat (har för mig att vi brukar ha lite senap i något lager??)

• lillafruluva
    Lisa1981 skrev 2007-11-09 09:53:02 följande:
    Vsm, tack för köpet det blir braJag vill börja sätta upp allt mysigt nu...hoppas dessa 2-3 veckor går fort Vill ni se bilder på kuddarna som jag gjorde igår??
    Kasta in bilderna fort!!
  • lillafruluva
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-09 10:52:12 följande:
    Fick precis ett par roliga kommentarer på mininredning.se . Vårt hem är tydligen för perfekt "fint kök men tyvärr känns hela ert hem lite ogästvänligt, det är för perfekt för att man ska trivas, några växter och lite färger skulle lätta upp lite.Jättesöt katt hur som helst"Är jag konstig om jag tar det som en komplimang. *skulle se hur det ser ut just nu, det syns att vi lever här so to say*
    Haha, ta det som en komplimang, alla har inte insett hur vackert det är med vit inredning-än!!
    För mig är det så perfekt att jag nog måste flytta in, det är väl ok??!
  • lillafruluva
    Anton2005 skrev 2007-11-11 08:34:10 följande:
    Måste fråga er för jag är lite fundersam. Enligt mina beräkningar så ska jag vara i vecka 6 nu och med Anton mådde jag ju illa jämt och spydde mest hela tiden.Nu känner jag absolut ingeting så jag bö´rjar nästan bli nervös att jag inte är meed barn.Har någon av er mått bra såhär i början av graviditeten?
    Jag har mått olika alla tre graviditeterna!!  Med sonen kände jag inte av något alls!
Svar på tråden Vita hem del 6