Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-12 09:02:50 följande:
    mimma, vet du att här i vår stad finns en återförsäljare för panduro så där kan man beställa och slippa frakten. Kanske har ni ngt liknande?Lcroft, berätta, gick allt bra i helgen?
    Va?? Vilken är det??
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-12 09:20:32 följande:
    På samma gata som ohlens diversehandel finns en garnbutik, där tar de in vad man önskar!
    Hade jag ingen aning om! Men i vår och sommar kommer jag ju antagligen vara en del i Nynäs så jag får ta igen det jag missat där nere
    Måste ju också berömma tvättstugan, riktigt fint blir det!!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-13 07:34:23 följande:
    mimma, så roligt med tjejmiddag!Vika tvätt...tar det någonsin slut? Och ni med tre eller ännu fler barn, OJ så mycket tvätt ni måste ha.
    Ja, tvätten kan få mig att gå under tror jag!
     *önskar jag hade din tvättstuga*
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-13 07:45:00 följande:
    lillafuluva, jag kan bara föreställa mig, tycker att vi har mycket tvätt...Du är välkommen, snart har du ju vägarna förbi ofta dessutom!
    Haha, jag tar med en säck kläder! Ska vi säga på tisdagar??

Ni vet väl att det är Martha Stewart på kanal 9 varje dag.. Jag kollar alltid på morgonprogrammen! Det har varit lite julpyssel och fina grejer
    Idag börjar det kl 8:00!!
  • lillafruluva

*funderar* Tror ni man kan fästa vanliga julstjärnor på en lampa med fot?? Det måste väl funka på något sätt!!??

Jag måste verkligen skaffa en pysselhörna snart, det ligger grejer över hela datorbordet

• lillafruluva
    malins79 skrev 2007-11-13 13:14:32 följande:
    Vi har stjärnor som man kan fästa på lampfoten. Det är en liten "ställning" som man sätter runt lampan(päronlampa måste man ha) som man sen fäster stjärnan i. Men det borde gå med vanliga stjärnor som man man kan dra åt. Tänk som sagt var på att byta till päronlampor max 15W för brandrisken skull.
    Är det någon ställning man kan köpa eller fick du den med stjärnan???
    Jo, klart man är noga med brandrisken, hua!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-11-13 19:32:59 följande:
    Lundinma, självklart!Ja den minns jag att du pratat om malins, ska bli spännande att se.Maken är fast på samma plats fortfarande, helt otroligt...hungrig och frusen givetvis.Jag är så spänd över swappaketen, och så har man ju i vanlig ordning lite småångest för sitt eget bidrag...
    Ja, det är helt sjukt hur vi i Sverige kan bli så överraskade så fort det kommer snö!!??

Nu har jag gjort en låda av kartong och tapet för att gömma det fula proppskåpet!!
     Är det verkligen omöjligt att göra ett proppskåp som folk inte behöver skämmas för???!!
Svar på tråden Vita hem del 6