Vita hem del 6
Himmelbit - visst skrev du att du fanns på Facebook? Det kanske det är fler som gör?
Himmelbit - visst skrev du att du fanns på Facebook? Det kanske det är fler som gör?
Nej nu ska jag kolla lite van Veteeren på DVD med mannen min. Ha en trevlig kväll tjejer.
MiaMariah - såg att du och VSM diskuterade fika. Jag har raggat fikasällskap med VSM, men barnen blir sjuka hela iden. Men snart kunde vi väl ta en gemensam fika? Jag vill se allt julpynt hos VSM. Det vågar du väl MiaMariah... Det är ju bara bra om vi är fler. Det sprider ju riskerna i fall att någon av oss bara har utgett sig för att vara en inredningsintresserad kvinna i 30-årsåldern med förkärlek för vitt och i själva verket heter Manfred, är 62 och gillar terracottafärger. Huva!
Hjälp!!
Har låtit mig övertalas av mannen att vi (trots mina tidigare försök att köra naket) ska ha gardiner i vardagsrummet. Vi ska ha julfest här nästa vecka och han vill prompt att vi ska fixa det innan. Jag sa OK, men bara om vi köpte vita.
Så idag ska vi till IKEA - vad ska vi köpa??
I de fönster i övriga huset vi har gardiner har vi enkla panelgardiner i linne, men i ett vardagsrum passar det nog bättre med lite tjockare. Är lite tveksam till hissgardiner...
Vill helst inte behöva göra mer än fålla, eftersom det är lite tidspress. Hjälp mig!
En kompis till mig (jag lovar, det är inte jag!!) letar efter en turkos vas i inredningssyfte - behöver inte tåla vatten ens. Någon som har ett tips var man kan hitta det?