Vita hem del 6
Bea, jag försökte lägga in bilden i datorn men det funkade inte! Ska försöka igen så ni får se kudden!
Bea, jag försökte lägga in bilden i datorn men det funkade inte! Ska försöka igen så ni får se kudden!
GOD JUL till alla!
Här är det dessbättre inte sjukstuga utan systuga! Jag har precis sytt klart kudde nummer två och ska ta itu med nästa projekt! Bilder kommer senare då datorn är mer samarbetsvillig!
Hoppas ni alla får en fin dag imorgon! Här är allt nystädat, doftar såpa, nytvättat och maten är förberedd, så skönt!
Godmorgon tjejer!
Malins, vilka bra julklappar, då har du nåt att se framemot!
Juliah, vad tråkigt att han är sjuk, men ni får i alla fall lite gjort på gästhuset då!
Vi hade en toppendag igår, så mysigt! Jag fick så fina klappar, potatisskål från Bruka, Ostindiatallrikar, tre underbara kok/bakböcker bla Njut en liten smula, en fiskelåda (!) för alla mina pysselsaker, duschgeler och en ljuslykta, jo en prenumeration på Lantliv också och så en sådan kedja för kort!
Vad fick du juliah?
Jo Albin fick så mycket fina kläder, inte alls så mycket plastigt förutom en sådan åkapåbil som jag hatar och han älskar!
juliah, min syster ska få köpa min gula när vi flyttar till hus, jag tror jag vill ha en vit eller creme istället och så en matchande mixer! Jag köpte min hos tretti.se men den fanns billigare på andra ställen! Den soffan du fått är ju underbar!
Mimmi, vad lyxigt med en lexingtonrock! Jag var sugen på att köpa en sådan till R men det blev en från IKEA istället kostade mer än 1000 kr mindre.
Godmorgon alla!
Mori vilken underbart söt liten servis!
Usch vad mörkt det är ute, det ska ju gå mot ljusare tider nu! Kuddarna är klara men datorn vill forfarande inte hjälpa mig med bilderna, de går varken att vrida eller förminska så jag kan inte få in dem här!
Mitt andra syprojekt är ännu inte färdigt, det var svårare än jag trott!
Har någon några bra tips på nyårsmat? Ej rött kött!
knyttis, det låter som finfina presenter! Vad roligt att ni har det bra!
Kuddarna som jag sydde är i vitt linne, men jag har köpt kuddar i ljusrosa siden!
juliah, ja det får nog bli nåt med lax, ska kolla Arla för tips!
Kuddarna jag sydde är 50x60, vitt linne, veck och knyt! Ska se om jag kan fota!
Jag fick till en bild, jag har en kudde i varje soffa egentligen, men nu får ni se båda! Det är fem veck på varje! Jag ska sy till ett knyt till på mitten också så det blir tre, men bandet tog slut!
Den rosa kudden är finare i verkligheten än på bilden, ljusare och glansigare!
Godmorgon!
Jag är med på viktråden, känner verkligen för att ta ny kraft efter nyår, nyttigare mat och träning!
Bea, vad skönt att ni mår bättre och att du har fått vila!
Tusen tack för alla kuddkomplimanger!
juliah, rensa garderoben låter bra! Tror jag ska ta itu med det idag, finns inget som är så skönt som att rensa!