-
Vilken bra deal! Är det så dyrt med möbler överlag hos er eller är det bara "gamla" möbler som är dyra?LinaoMatilda skrev 2007-12-10 22:17:40 följande:Hihi ne tyvärr.Men jag köpte faktiskt ett skåp från Sverige för ett tag sen. En kille från Dalarna köper möbler i Sverge och säljer sen på finska motsvarigeheten till Tradera. Jag fick skåpet till ett bra pris i finska mått mätt och hit fraktat för endast 15e (ca 150kr). Och han tjänade på det.Klicka på "fler bilder" så ser du nog lite närmare.lasseliten skrev 2007-12-10 22:26:36 följande:Himmelbit - tack för bilden...ska spana in den!Välkommen!!danstina skrev 2007-12-10 22:25:53 följande:Men vilken bra tråd! Hit hör ju jag!Köpte hus för sex veckor sen och sakta men säkert tar huset en alltmer vit inredning motför det färgglada som var förut. Är man välkommen att joina er?
-
*asg* Komiskt att vi postade ungefär samtidigt iallafallSylt skrev 2007-12-10 22:31:18 följande:Haha, eller så är det jag som är ego o bara kommenterar sådant som rör mig *visslar*
-
Det får vi göra! Natti natti!LinaoMatilda skrev 2007-12-10 22:37:19 följande:Vi får slipa på affärsplanen sen Himmelbit. Nu ska jag sova. Natti natti
Lasseliten - här kan du köpa en punchveranda på Blocket...
http://www.blocket.se/vi/12151442.htm?ca=7_s -
Natti natti med er allihopa!
Nu ska jag ladda inför avslutning på Klapp & Klang imorgon! -
Godkväll!
Mitt enda bidrag ikväll blir bilder på vita rosor. Vi har ju kommit fram till att tråden behöver fler bilder, men jag hade inga fina med jultema. Men vitt går väl alltid hem
eminabilic: Ett tips - kolla här: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m27731498.html
En massa länkar till underbara bloggar där du kan hitta inspiration.
Ha en toppenkväll och godnatt allihopa!! -
För några år sedan testade jag detta smidiga recept:Lynn84 skrev 2007-12-12 12:04:42 följande:*Dagens Pucko!*Måste ställa världens dummaste fråga!!!*Huihihihih*När ni bakar lussekatter....gör ni då väldigt "långa" rullar innan ni rullar in kanterna?hänger ni med? Jag har ite världens bästa ordförråd idag! :0/Jag tror det var det jag gjorde fel igår. Jag rullade inte in tillräckligt med tanke på att de ska jäsa 20 min till på plåten innan de ska in i ugnen. Då "väcklar" de ut sig lite.Kanske skulle snurra mer nästa gång?!!!!Är det någon som gjort lussekatter i annan utformning än den gamla hederliga?Bir de lika roliga att äta som släta bullar?Hittade ett gott recpet igår som man skulle ha mandelmassa i och mandelspån ovanpå.*mumma*
http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=14592
Superenkelt - bara kavla ut degen platt och trycka ut bullar med pepparkaksmått. De blev jättesaftiga och goda!! Rekommenderas! -
Åhhh vilket vackert skåp du visade i förra inlägget... *dregel*LCroft skrev 2007-12-12 12:11:55 följande:Lisa vilken underbar kudde!Fluffis: Kålrotslåda är gott! Men eftersom jag är den enda som äter det så köper jag faktiskt färdiga Blanda med lite grädde och skorpsmulor ovanpå och in i ugnen. Har förresten lite nytt i bloggen, välkomna in
-
Jajamensan! En kjol blev det och den är redan klar, levererad och godkändLCroft skrev 2007-12-12 12:20:02 följande:Himmelbit: Hur går det förresten med konståkningsdräkten? Börjat på den än?
Helt enligt order
Uppvisningen är ikväll så det var snabba bud -
Nja, sååå snygg var den inte...LCroft skrev 2007-12-12 12:23:55 följande:Snabba bud Kanske man får börja beställa av dig då?
-
Godmorgon!!
Här var det lugnt. Inte mkt att läsa ikapp - men hallå, vi får inte låta tråden dö! Visserligen ingen fara kanske eftersom det är "action" varje dag men jag måste ju höja ett varningens finger iallafall.
På schemat idag står lussefirande på morgonen. Melker och jag ska ner till min svärfars jobb och titta på lucia med följe. Det brukar vara jättefint, de som lussar går en musikutbildning på folkhögskolan så de brukar vara duktiga också. Sonen har dock varit vaken mellan kl 03-06 - likaså mamman.... Men nu sover han gott - typiskt när vi ska iväg kl 08..
Sitter nu och gör inbjudningskort till Melkers 1-årskalas - han fyller på nyårsafton!