Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-12-16 20:02:47 följande:
    Måste få fråga....Dom flesta här inne i tråden verkar ju vara väldigt julkära och pyntar och fixar inför julen.Skulle ni kunna tänka er åka utomlands över julen? Fick just frågan av min man om jag skulle vilja göra det. Men jag vet faktiskt inte
    Nej, jag skulle inte vilja göra det! Jag är en sann patriot och ääälskar traditioner.
    Var utomlands en midsommar för många år sedan, men det kändes inte riktigt bra.
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 20:00:41 följande:
    Aha, du menar mdf-panelen...! Skulle kunna bli jättesnyggt, men menar du bokhyllorna eller har du fler skåp gömda någonstans som jag inte har sett...?
    Du har säkert inte sett dem för allt "bråte" som står i vägen, här inne i mitt "pysselrum".
    3A4 höga, i björk med dörrar.
    Kajsa M skrev 2007-12-16 20:01:43 följande:
    Det tror jag kan bli jättesnyggt! Skulle vilja göra nåt sånt med min astråkiga hallmöbel som är vit och stram.
    Det känns som att det skulle kunna bli riktigt bra - vi får testa helt enkel!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-16 20:09:14 följande:
    Du är visst söt, skulle kalla dig för en kalaspingla!
    Du är gullig du!!
    LCroft skrev 2007-12-16 20:09:16 följande:
    Himmelbit: Japp vi gaddar ihop  oss mot dig och det beror inte alls på att vi är avundsjuka på dina vackara skåp du redan har, inte alllllls gemelli: Jag firar nog helst julen hemma men visst nåt år kanske, men tror inte jag skulle få nån vidare julkänsla direkt  Och när jag tänker lite mera på saken kommer jag på att jag vill inte alls åka bort på julen, vill göra julbord, gå omkring på juldagsmorgon i yllesockor och morgonrock och göra skinkmackor *fniss*
    Ni är för hemska - gadda ihop er sådär
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-16 20:10:53 följande:
    Jag kan också intyga att Himmelbit är en pingla!
    Söta du!
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 20:11:52 följande:
    På med panelen!!!
    Ska det bli nästa projekt tro... *kliar i fingrarna*
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:12:55 följande:
    Seså Himmelbit, visa kort (snälla?). Jag måste ju veta hur du ser ut så jag inte ger skåpet åt någon annan
    Vad synd - jag har inget kort på mig själv... Annars hade jag veeeerkligen visat *håller fingrarna i kors*

Såg du inte bild på mig på min egensnickrade hemsida som jag visade för ett tag sedan förresten?!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-16 20:14:33 följande:
    HimmelbitDu testar först! Så härmas jag sen om det blir bra!
    Men det kan ta ett tag - vi har ju inga panelskivor hemma. Får väl åka till Jkpg och inhandla!
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 20:14:40 följande:
    Sambon har väl ändå verktygen framme på övervåningen...!?
    Jajamensan!
    eminabilic skrev 2007-12-16 20:16:17 följande:
    hum!!!! man känner sig inte välkommen precis!!
    Vad tråkigt! Läste ditt inlägg och tyckte att det var kul att du fått inspiration och hjälp. Uppfattade det som att du bara var inne en kortis. Sorry!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:19:26 följande:
    *tänker tänker* minns inte... alltså inte bloggen?
    Nej, jag läste webbdesign för några år sedan och fick för mig att jag skulle hålla kunskaperna uppe genom att göra en hemsida åt "bäbis" (som Melker hette innan han föddes). Jag hade höga ambitioner men det blev inget mera än just bara det första... Hittade länken när jag gick igenom mina favoriter.

Gjorde en annan hemsida också som avslutning på den kursen. Det har dock hänt ngt skumt med länkarna till undersidorna på den, för de är större nu än de var då.. Kan lägga in länken i mitt krypin en snabbis om du vill.
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-16 20:22:02 följande:
    HimmelbitJa det tycker jag! Och då kör du ju förbi mig och stannar på en julfika!
    Det är ju en anledning som heter duga!!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:22:38 följande:
    dessa panelskivor ni pratar om, hur breda är de?
    Kolla med Kajsa och Mimmi - jag har tyvärr ingen aning!
    Toola skrev 2007-12-16 20:24:08 följande:
    God Kväll !Inne o tjuvläser igen  som vanligt....Tänkte visa kortet som vi i panik har tagit o tryckt nu i afton innan de skulle postas, tänka sig att man alltid ska skjuta upp allt så länge som möjligt
    Vad sööööta! Vilken underbar liten kälke de sitter på också!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-16 20:30:35 följande:
    Bakade knäck igår och efter 1,5 timmes kokning så höll kulprovet! Men ändå så har inte knäcken stelnat. Vad är det då för fel? Patrioten Himmelbit t.ex.  du kan väl allt om julens traditioner?
    Självklart
    Gjorde du dubbel sats eller hade du för liten kastrull?
    Toola skrev 2007-12-16 20:31:24 följande:
    Tack tack för alla fina komentarer....Vill suga åt mig mera så jag passar på att visa min lilla Pepparkaksgumma igen
    Jättesööööt!! Vilken fin dräkt, den har jag aldrig sett tidigare!
Svar på tråden Vita hem del 6