Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

malins79 skrev 2007-12-13 20:39:02 följande:
    Å blir galen, hur vad det man gjorde för att "packa" upp teckensnittet?
    Antingen dubbelklickar du på den packade filen eller högerklickar och väljer "Extract...."
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 20:39:59 följande:
    Lasseliten: Var inne i din blogg och kan inte låta bli att fnissa åt att er katt inte är så smart. Vår är inte heller särskillt smart. Det kanske är så med raskatter!?Inte jag, Himmelbit. Såg du skåpet i färdigt tillstånd?
    Vaaaa!! Är det klart?! Show me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Himmelbit
    Lynn84 skrev 2007-12-13 20:39:01 följande:
    God kväll!Ställer snabbt en fråga...det är akut så svara gärna så fort ni kan om ni kan hjälpa.Jag ska beställa på Laredoute och hittade lite grejor till sonen. Har dock aldrig beställt till honom innan och det är helt knasiga mått...ni vet...4,5,6...10...osv...Är det amerikanska mått eller räknar dem med åldern?HJÄLP!!!
    SKUMT... Så här står det på deras hemsida:
    Barn
    Barnkläder beställs i centilong, det vill säga hur långt barnet är i cm. Det är alltså samma storlekssystem som vi använder i Sverige. Däremot kan byxor, shorts och kjolar vara något små i midjan. Så om barnet befinner sig mellan två storlekar, välj då den större.
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 20:44:05 följande:
    Inte färdigpiffat bara.. Ska ta bort fotografierna.. och flytta in mer grejor i skåpen.Sen kortet togs i förmiddags har det kommit upp två granriskransar.
    Åhhhhhhhhhh vad fiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu behöver du inte stjäla mitt länge..
  • Himmelbit
    Lynn84 skrev 2007-12-13 20:45:24 följande:
    Jag vet..jag hittade oxå det. Men nu rear dem kläder och So´Home hade grymt fina saker till barnen...(NI MÅSTE KOLLA!!!) Där finns bla en pyjamas jag tänkte köpa till C, en poncho och en suuuuper fin åkpåse till lilla bebisen. Men...på kläderna är strlk precis som de amerikanska. Vad tror du?
    Jag hittar inga kläder med konstiga storlekar... Men på de andra så finns det ju en länk till "se måttabell". Finns inte det där du är?
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 20:50:02 följande:
    Nepp, du får behålla ditt.
    Hygglo burro!!
    Hur mkt ska du ha för ditt då!!
    Jag är ju en seriös människa och KÖPER det jag vill ha...
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 20:54:57 följande:
    Säljer det inte för allt smör i småland! Och du glöm inte att jag erbjöd mig att köpa ditt för en femma och det var först när du nobbade det som jag började smida andra planer. ..Attans, minstingen sover inte. Jag som har massor att göra ikväll!
    Förlåt! Ja, vilket förtal. Du erbjöd ju faktiskt en slant för det, generös som du är..
    Kajsa M skrev 2007-12-13 20:55:22 följande:
    hej tjejer!Har inte tid och möjlighet att läsa tillbaka. Hoppas det är ok att jag bara hoppar in.Är det något jag bör uppdateras om så får ni hojta!Fint skåpet blev VSM! Tror minsann du har gjort en Kajsa! Själv var det länge sedan jag gjorde en! Vad lite man hinner när man jobbar!*suck*
    Hallå där!
    Klart det är ok! Jag ser bara ett vackert skåp och det har du ju redan sett, så det är nog inget mer att se.. *skåpfanatiker*
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 20:57:56 följande:
    Japp! Jag körde en Kajsa, fast jag jobbade och målade efter jobbet. *men vad gör man inte när man vill ha skåpet klart och inte mitt i vardagsrummet när man får gäster från Usa*
    Kul med besök! Hur klarar man av att inte se sin syster på så lång tid??! Ringer ni ofta till varann?
  • Himmelbit
    Lynn84 skrev 2007-12-13 20:59:03 följande:
    Jo då men det finns inga sånna tabeller med de måtten. Vet inte varför det är så.Får nog helt enkelt skita i det för den här gången.Tack endå!
    Jag skulle tippa på att det är åldern som gäller, men jag vågar inte råda dig eftersom jag är osäker. Maila eller ring kundtjänst - det är nog det säkraste.
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-13 21:03:00 följande:
    HimmelbitJag joinar nog er i ert letande! Behöver ett litet skåp inte så djupt och inte för brett. Ska ge mig ut på blocketjakt när jag orkar. VSMJa då är det klart man vill ha det färdigt!
    Det gör du rätt i. Ungefär hur litet har du tänkt dig?
Svar på tråden Vita hem del 6