Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-01 21:47:30 följande:
    Ska jag kila iväg och ta lite gula kort tycker ni?! Det hör väl till att visa lite gula foton eller...
    Javisst. Tycker det har varit lite dåligt med det här ikväll.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 21:49:59 följande:
    Har du också lite gula kort att ta eller ska jag köra solo?
    Har inget att visa än faktiskt. Ja det skulle vara mina böcker i alfabetisk ordning då SkrattandeFlört
    Så kör du
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 21:53:26 följande:
    VARNING! Billig fylla.... Blev visst lite suddigt när jag skulle ta kort på dörrkransen - det är möööörkt ute..Mossa i "botten", lummer och så lite blåbärsris ner till höger. (Känns skönt att ta så bra foton, så att man behöver förklara vad som visas... )
    Fiiin krans, hur får du den så jämn? Vad har du som stomme?
  • LinaoMatilda

Himmelbit: Har du sytt dem? Va duktig du är!

Knyttis: Den grisen är ju så söt!

FruPuffen: Det blir lätt så på resor. För vår dotter har rutiner varit väldigt viktigt, har vi ruckat på dem har hon blivit jättesvår att lägga eller söva öht. Vår son däremot är helt olik henne och han anpassar sig mycket lättare. Så olika med barn. Hoppas du får njuta av resan också, otur med öroninflammationen precis nu, gick flygandet bra med tanke på öronen?

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 22:01:32 följande:
    Stomme.... Nej, jag är väl helt enkelt bara sååå duktig... Nejdå, jag har en halmstomme som jag hittade i en blomsteraffär. Jättesmidigt! Jag köpte även grön tråd att binda med där.
    hihi men du ÄR duktig
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 22:05:08 följande:
    Ljusstakarna som jag visade igår har fått flytta hit. Det kändes inte alls bra i det andra fönstret så nu har här flyttats om. Funderar fortfarande på om jag ska orka måla dem vita eller om de får vara...
    Vad är krukorna för färg? Gråa? Jag röstar för vita ljusstakar.
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 22:08:31 följande:
    Syns inte det... Krukorna är beige-bruna typ.
    harkel... fick skräp i ögat nyss.. precis när jag skulle kolla på bilden GeneradSkrattande
    Så fina krukor, och med samma hjärtmönster också.
  • LinaoMatilda
    knyttis skrev 2007-12-01 22:08:37 följande:
    Nu ska jag koppla ur för idag! Ha en trevlig kväll!Gonatt!
    Natti natti
    Himmelbit skrev 2007-12-01 22:09:31 följande:
    TACK! Jag hade säkert fått den lika rund och fin utan stomme..
    Det är jag övertygad om
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2007-12-01 22:14:59 följande:
    Du är snäll du!! Kanske borde vara lite taktisk och fotografera på dagen istället. Så man slipper att alltid visa gula fula bilder. Sakerna kommer ju inte riktigt till sin rätt. Men så är det ju när man inte kan vänta och mest håller till här på kvällstid..
    Dagtid så är allt rätt kaotiskt här. På kvällen hinner jag plocka undan innan jag tar kort Kunde iofs fotografera på morgonen, men det är ju rätt mörkt då också eftersom de små kliver upp kl 6.
  • LinaoMatilda

Nu kom min man hem. Ska vara lite social

Natti natti

Svar på tråden Vita hem del 6