Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Min lilla solstråle skrev 2007-11-29 21:27:35 följande:
    Hej!Kan ni hjälpa mig? Jag vill måla om ett vardagsrumsbord. Vad för typ av färg är det som gäller? alltså ska det vara med lack eller nåt annat?
    jag målar just nu med Jotun lady en oljebaserad färg som är grymt bra!
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:25:28 följande:
    Skulle du inte måla med vit färg - valde du gul istället?!
    Japp, gillar gult ! Och det gör väl du med! Har du shoppat nått livsnödvändigt idag?
  • Det ljuva livet
    Karamellfabriken skrev 2007-11-29 21:36:06 följande:
    VsmVet inte om du såg mitt inlägg så jag tipsar igen:www.clasohlson.se/Product/Category.aspx...
    Nä, det missade jag! Tack. Clas ligger mittemot närmste låssmed så jag tar det som nödlösning. Gillar inte riktigt nycklarna *petig* Hur går det med köket?
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:35:44 följande:
    Nämen! Jag kan inte citera din text . Visste att du skulle vara min backup i valet av den gula färgen . Hoppas att lille himmelbiten kryar på sig snart så mamma får shoppa.
  • Det ljuva livet
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:41:08 följande:
    Idag sprang jag på ett tyg jag gillade, köpte en dryg meter och åkte hem och sydde ett par kuddar medan lillan sov! Blev så nöjd!
    Bilder! Genast! Jag tycker att kuddfodral är dyyyyrt sen jag började sy själv.
  • Det ljuva livet
    Min lilla solstråle skrev 2007-11-29 21:43:18 följande:
    Värsta Supermamman Oljebaserad. Okej då kör jag på de.
    Jag tycker att det är mycket svårare att få det snyggt med vattenbaserad, och det blir inte en lika hård yta. Om du grundmålar och målar med skumgummiroller så får du det nästintill perfekt.
  • Det ljuva livet
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:44:46 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:42:11 följande: Finns en dålig bild i mit galleri! Om du inte hittar nån plats att ställa skrivbordet på så vet jag ett hus här i Tranås där det skulle passa VÄLDIGT bra!
    Åh, vilken fin! Skrivbordet stannar där det är ! Om du inte snor din polares skåp, då kan vi göra ett byte!
    MiaMariah skrev 2007-11-29 21:45:38 följande:
    VSM - vilken underbar banner du gjort!!
    Tack hjärtat! Är du klar med din?
  • Det ljuva livet
    Septemberpyret skrev 2007-11-29 21:51:37 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:48:12 följande: Jag ska se om jag kan komma åt hennes skåp i helgen, hon är med största säkerhet ute på stan och shoppar vid något tillfälle...!
    Bra, men vi tar det via inboxen så hon inte blir misstänksam.
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:51:38 följande:
    Hördu - inga fler skåp-kuppar mot mig!!
    Va! Jag? Helt oskyldig *visslar*
  • Det ljuva livet

Nämen, jag har slarvat bort bloggtråden, nån vänlig själ som kan skicka länken?

Passar på att skriva nytt i bloggen här med, men det är bara tråkiga grejor som ett skrivbord ni redan sett .

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:53:08 följande:
    Det gäller dig också.... *spänner ögonen i er*Kan inte förstå varför du tror att jag ska ut och shoppa... Har inte jag gjort mitt på den fronten tycker ni?!
    Mycket vill ha mer säger man! Det stämmer på mig iaf .

Förstår inte vad du pratar om, tycker att du börjar bli lite paranoid över ditt skåp!Oskyldig

Gah! Borde lyfta på rumpan och gå och slå in 24st små adventspaket..
Svar på tråden Vita hem del 6