Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Sylt skrev 2007-11-26 11:01:33 följande:
    Ska läsa ikapp snart, bara lägga in lite shoppingbilder t en nyfiken mimmi . Givetvis får ni andra också kika.... Klocka fr Fridas, sitter på verandan som ringklocka. Min fina gran i fattigmanssilver som jag tjatat om.... countrybymail Vas, Hd, från Karma 40% Kortkedjan som ni andra haft lääänge, fr Fridas Fridas, 109pix  Kruka fr Homeville Fridas Fridas Fridas Pynt fr Fridas, fat fr HomevilleFick även med mig en svart HD spegel fr Karma m 40% rabatt Hittade även en lite annorlunda kalender t barnen.... *sparar den bilden*
    Allt som det står Fridas på betyder det att det är mitt? .

Läser ikapp och har ont i magen, har hjälpt en dam med diarre på jobbet idag . Nu bubblar min mage oroväckande..
  • Det ljuva livet
    Gullfina skrev 2007-11-26 17:37:41 följande:
    Du får svälja lite vita pepparkorn.
    Har redan ätit vitpeppar, gjorde det så fort jag kom ut från hennes rum. Vet  inte om det är tanken på det som gör mig bubblig eller om jag verkligen är bubblig..
  • Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-11-26 17:36:31 följande:
    lite hjälp?Har fått förfrågningar på mina tavlor jag gör...men vet inte vad jag ska ta för dem. De är ca 30x30 och 40X40 med eller utan namn/ordEn tjej tyckte jag kunde ta ca 450:- för den med namn/ord på - vad tycker ni?
    Jättefina! 450:- tycker jag är ett lagom pris..
  • Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-11-26 18:05:41 följande:
    samma för båda eller mindre för mindre och med/utan namn?Fler med tips?
    Säg 295:-, för den lilla utan namn,350:-med namn och 395:- för den stora utan namn och 450:- med namn..
  • Det ljuva livet
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-26 18:32:59 följande:
    Tänkte bjuda på en bild från mitt fönster:
    Så fint!!

Lcoft: Ovanligt snygg ljusstake du har vart hittat den fina?

Nu kom maken hem med mitt skrivbord! *kääääääär*

Halv nytt i min blogg .
  • Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-11-26 19:55:50 följande:
    men hur gör man med frakten? Som traderavis, vikten + skrymmande? Finns ju de som skickar en del saker här med, webbutiker och annat
    Vad väger du ungefär? 1 kg är inte så dyrt att skicka. 55:- har jag för mig.

Skrivbordet var i tipptopp skick, nästan för fint för att måla vitt .
  • Det ljuva livet
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-26 19:58:00 följande:
    Vad väger du ungefär? 1 kg är inte så dyrt att skicka. 55:- har jag för mig.Skrivbordet var i tipptopp skick, nästan för fint för att måla vitt.
    Inte DU!  De!

Grattis Bea! Vilket flyt du har !
  • Det ljuva livet

Himmelbit: Du får byta nick . Så sött!!

Måla eller inte? Vill gärna ha det vitt med vit stol och ny klädsel på dynan. Men det är i så jäkla fint skick. *enda gången man inte är glad över det*

Jag hävdar bestämt att jag gjort en kanonaffär. 750:- för skrivbord och stol.

• Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-11-26 20:26:36 följande:
    Himmelbit - gulligt!Min sambo cyklade till Ica med min cykel (barnsadel på) då ropade några tjejer i 14-årsåldern "Sexy hot daddy" - haha jag höll på att skratta ihjäl mig när han kom hem!!
    .
    Himmelbit skrev 2007-11-26 20:27:43 följande:
    Ja, jag får ta och göra det Men jag tror inte att det ligger så mkt i det och så skulle jag säkert bara förvirra er... Vilket fynd ja!!! Jättefina! Men jag hade iallafall målat dem vita.
    Det lutar åt att det blir vitt.. *fasar inför allt jobb*
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-26 20:34:19 följande:
    Ok, kör hit det så fixar jag det då!! Kan dock inte garantera att det inte "kommer bort" sen....
    Visst men jag tar ditt skåp som pant !

Hur var det nu med bivax och färg hur gör man? Går det på en lackad yta eller måste man ta bort allt lack då?
Svar på tråden Vita hem del 6