Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

MiaMariah skrev 2007-11-26 20:36:26 följande:
    Önskas julmust eller glögg till?
    Åhhhhhh! *dreglar*

Tror att jag ska försöka bota den bulliga magen med lite Ben&Jerrys, New York super chunky fudge. Mums!
  • Det ljuva livet
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-26 20:37:58 följande:
    Åhhhhhh! *dreglar*Tror att jag ska försöka bota den bulliga magen med lite Ben&Jerrys, New York super chunky fudge. Mums!
    Oj, bubbliga hade jag tänkt att skriva, men bulliga stämmer ju det med .
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-26 20:40:09 följande:
    Skåpet är borta!!!Det rullade upp en mörk bil med släp förut och ut kom en tjej med tokig blick och lockigt hår - verkade nypermanentat... Hon sprang in, skrek på "Göteborska" - ge hit skåpet! Sen bar hon iväg det, och försvann lika fort som hon kom.... Mumlade något om att det var hennes och slängde en 5-krona på hallbyrån...
    F*n! Du kom på min extakta rånarplanSkrikandes!!
  • Det ljuva livet

Åhhh! Grattis Juliah! Håller tummarna massor att din dröm blir verklighet! *alldeles varm och lycklig i magen av glädje för din skull*

• Det ljuva livet
    LCroft skrev 2007-11-27 07:56:42 följande:
    Får se om jag blir till moster idag, fick precis sms av min syster och de skulle sätta igång henne! Spännande och jobbigt för mig som ska sympati föda 
    Lcoft: ladda med pasta och en redig drink . Det är nästan värre att sympati föda
    Jag hade grym träningsvärk efter mitt syster fått sitt barn, hjälpte visst till att krystaOskyldig ..
  • Det ljuva livet
    Karamellfabriken skrev 2007-11-27 07:56:55 följande:
    Jag måste fråga alla er som är lite "Ikea-kritiska".Vad tror/tycker ni om Ikea-köken egentligen. Håller de tillräckligt god kvalité?Känner mig lite tveksam till Ikeas grejer även jag eftersom vår soffa som vi inte haft i ens två år redan havererat !Och nu ska vi ju, som säkert alla redan vet, sätta in ett kök från Ikea. Tveksam.
    Vårt Ikea kök känns stabilt, men jag kan inte riktigt svara på hur länge det håller efterom vi inte haft det uppe så länge.
  • Det ljuva livet

Mimma. Jag har nog blivit lite som du, helldre köpa en gammal möbel och måla om än en ny från Ikea. Man får något orginellt och  spar pengar och miljön. Sen kan man ju inte jämföra kvaliten på gamla möbler med ikeamöbler.

• Det ljuva livet

Vilka lyxfåglar ni verkar ha. Jag blev för snål för att köpa ett dyrt hus till fåglarna och köpte zinkpinnar att hänga upp maten på. 8:- st kostade de.

• Det ljuva livet
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-27 08:58:59 följande:
    Själv satsar jag på barnarbete vad gäller dörr deorationen:
    Åh, vad fint!

Nu blir det dagis för lillebror och simskolan för mellankillen. Sen blir det två timmar själv hemma för min del innan jag börjar jobba. De där timmarna är guld värda!!
Svar på tråden Vita hem del 6