-
Var inne och tittade på skrivbordet. Vad fiiiint!! Så litet och mysigt men ändå med lådor i. Skulle passa perfekt i sonens framtida rum!malins79 skrev 2007-12-15 19:52:31 följande:Idag var jag inne på vår Secondhandbutik och där reserverade jag ett litet slagbord (70cm brett) Jag hade inga pengar med mig när jag sprang in där 20min innan stängning. Jag tror att dom som besöker/handlar för det mesta i den butiken köper möbler/prylar och använder det i befintligt skick. För detta bordet hade nån vattenfläck på bordsskivan men jag såg ju hur fint det kan bli i vitt. Klaffarna var jättefina. Det var inga hack, inga stora iallafall. Så det är nog bara att tvätta av, rugga upp ytan lite och sen måla. Ska gå dit imorgon igen, dom skulle ha 250kr för det och det verkar billigt när jag kollar Blocket. Det var likadant med Sagas skrivbord (bild i galleriet om nån är intresserad), det var repigt och hackigt men jag såg ju att det var ju bara att slipa och sen måla, 150kr betalade jag för det, det får man ju inte ett nytt laminat skrivbord för.
-
Vad blir det för film ikväll?Kajsa M skrev 2007-12-15 21:59:30 följande:ojojoj, klockan är redan tio och vi har inte satt på filmen jag var nere och hyrde tidigare. Hur ska jag orka se den. Kan tillägga att antihistaminer gör en ap-trött!
Ja, man blir riktigt trött!! Jag har suttit och sovit mig igenom en teaterföreställning en gång, pga allergimedicin.. -
Hon är duktig hon!!Septemberpyret skrev 2007-12-15 22:02:31 följande:Hon är i toppform just nu, har hjälpt mig att slå in paket ikväll...eller jag har slagit in, hon har rivit upp...jag har slagit in igen och hon har rivit upp igen...!Fy vad ful!Kajsa M skrev 2007-12-15 22:02:50 följande:Har ni sett en så apful tatuering? klicka upp den större!
Undra hur länge man tycker att den är rolig... -
Vad irriterade det är att det inte blir ljust på dagarna nu för tiden!! Har varit hemma med Melker denna veckan och tänkte passa på att ta lite bilder som för en gångs skull inte är gula!! MEN det går ju inte... *grrrr*
Köpte en pall för några dagar sedan, men den har inte hamnat på foto ännu!! Jag som brukar visa er alla mina inköp direkt -
Den är i trä.Septemberpyret skrev 2007-12-15 22:07:41 följande:Vad är det för typ av pall, trä/stoppad...?
-
Hallå där!Värsta Supermamman skrev 2007-12-15 22:46:41 följande:Hej tjejer!Jag njuter så mycket det bara går av stöket och böket och myset det innebär att ha min syster och hennes underbara barn hemma hos oss! Hinner inte alls med att effela men ni klarar er bra utan mig..
Där är du ju! Roligt att se att du myser - förstår att ni har mkt att ta igen!
Klart vi inte klarar oss lika bra utan dig!! -
Godmorgon på er! (eller förmiddag kanske det är...
).
Mimmi - älskar ditt kök! Det är sååå fint!
Septemberpyret - vad bra det blev i hallen, vilken skillnad!!! Måste komma och se det live också!
Fluffiga - vilken underbar bild!! Vilken livskvalitet att ha en sån vy utanför sitt hem!
Kan ni tänka er - jag har gått och blivit bloggare
Får väl hålla lite på inläggen för så här i början så känns det som man kan göra en massa inlägg på en och samma dag
-
Synd att du fick byta tillbaka!! Du får bearbetamimmi006 skrev 2007-12-16 10:45:59 följande:Jag med! Det ska bli såååå skönt! Himmelbit- tack snälla, jag visar inga bilder från hur det ser ut nu igen ....Jea- jag skulle nog sy med langettsöm runt om, det tycker jag är fint!
-
Menar du det gamla? Du får sälja det i så fallmimmi006 skrev 2007-12-16 11:13:28 följande:Jag fick inse sura fakta själv... svårt att ta sig fram när ett bord står framför en dörr ! Glömde visst att fota det! *hahahaha*
-
Mmm, jag känner igen mig alldeles för väl!! När bara övervåningen blir klar....mimmi006 skrev 2007-12-16 11:19:49 följande:fast vi behöver båda när övervåningen är klar! Det ständiga mantart ... känner du igen dig?TACK!! Självklart får du det!LinaoMatilda skrev 2007-12-16 11:30:29 följande:Himmelbit: Din blogg ser väldigt trevlig ut, ska bli ett nöje att följa den Får jag länka till den från min?FruPuffen: Våra barn har för tillfället ett genemnsamt rum, när de blir äldre får de eget (det andra används som gästrum nu). Tycker det verkar som en bra lösning att ha ett lekrum och ett sovrum, men deras rum nu ligger så bra till både med tanke på sov och lek så jag vet inte vilket jag skulle flytta till det andra rummet
Jag håller dock på att bli galen på den... Det verkar som att man bara kan gå in och göra ändringar var tionde gång ungefär (efter att inlägget är publicerat) *grrrr*
Två nya inlägg idag förresten! *kan inte hålla mig*