Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2007-12-16 11:39:37 följande:
    Oj hur hinner du! jag har planer på att få in ett nytt inlägg idag, men det får nog bli när barnen sover
    Nyhetens behag du vet
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 11:41:04 följande:
    Nu ska vi iväg och kika på julmarkanden i stan Ha en bra dag!
    Ha en bra dag själv!
    Kram!
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-16 16:48:54 följande:
    Skit också....Hur ska jag göra för att inte få gula bilder??????!!!Jag som pyntat och gjort det fint och så blir det bara gula suddiga fula bilder. Och blixt blir ju inte heller bra...
    Tyvärr finns det inte mkt att göra förutom att försöka fota i dagsljus. Det blir ju alldeles för kallt o hårt ljus med blixt och utan blixt blir det gult. Du kan dra ner den gula färger lite i ett bildbehandlingsprogram, men att ta bilder i dagsljus är det absolut bästa!
    Att de blir suddiga kan bero på att kameran inte hålls stilla så länge som behövs när man tar bilder i mörker utan blixt.
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 17:59:07 följande:
    Kajsa: Ja det låter ju bra, vitt också så slipper du måla.Vad tror ni om detta? Skulle det kunna bli fint med lite omvårdnad och vit färg? Det är gammalt och jag skulle kunna köpa det billigt.
    Näääää, jag ser iiiingen potential alls!! Jag kan ta hand om det istället
    KÖÖÖÖÖÖP!!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2007-12-16 19:33:38 följande:
    Har inte du nog med skåp??????????
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 19:37:37 följande:
    hihiJag säger som Kajsa; Har inte du nog med skåp?
    LCroft skrev 2007-12-16 19:38:59 följande:
    Himmelbit får inte fler fina skåp!!! Börjar bli lite orättvist tycker jag Jag behöver också fina skåp och massa utrymme att ha alla på
    Vad är detta?! Har ni gaddat ihop er mot mig
    Kan man få för många skåp?!?! *helt frågande*
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 19:40:44 följande:
    Håller med helt och hållet! Det måste vara någon annans tur nu, kanske min...?!
    Inte ens du står på min sida... Vad är detta
    Du såg ju min blick idag när du sa att ni hade en massa skåp på loftet. Tänk vad lycklig jag blir av ett skåp - det kan det väl vara värt?!

Vad säger du Lina - vill du inte göra mig lycklig...
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 19:46:13 följande:
    Men du är ju redan så lycklig du har ju minst 5 st redan...!
    Inte MINST fem - jag har fem stycken

Sen har jag ju tre snygga EFG-skåp men de räknas inte... Man kanske kunde sätta panelskivan på dem iofs, vad tror du om det?! *snilleblixt*
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 19:47:19 följande:
    Himmelbit: Mysig blogg du startat förresten...!
    TACK!! Vad snäll du är
    Det var ju jättemysigt att starta blogg - testa!!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 19:30:24 följande:
    hihi kul att ha något uppkallat efter mig. Tycker alla borde göra en LinaoMatilda
    För er som är så söta så funkar det ju!
    Nja, jag visar nog det finaste jag har istället - min lille Himmelbit... För att inte helt döda tråden så skulle jag i annat fall få leta upp ett kort som är cirka 5 år gammalt *ha ha ha*
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-16 19:50:40 följande:
    Ja det är sant, ett stort problem det där.. du kanske måste shoppa något att ha i skåpen helt enkelt! Himmelbit: Ja men alltså det är klart. Men menar du att jag borde köpa skåpet åt dig då eller? Ska jag hyra lastbil och komma över pölen med det också?
    Om du vill så kan du ju köpa det åt mig
    Kan tänka mig att du skulle få en fin liten semester här på andra sidan pölen, så vi kan ju se det som att det är för din skull du skulle komma och leverera det också *fräck*
  • Himmelbit
    Septemberpyret skrev 2007-12-16 19:53:57 följande:
    Himmelbit: Hur menar du sätta panelskiva på dem...?
    Panelskivan är en tunn skiva som ser ut som panel - kolla Kajsas vardagsrum t.ex.
    Man kan limma på dem!

Eller hmmm, kom precis på att du ju vet vad panelskivan är. Vi såg ju dem hos Mimmi på deras övervåning. Jag tänkte att man kunde limma panelskivan på sidorna och på dörrarna, måla vita och vips så blev skåpen snygga. Tror du inte på den idéen?
Svar på tråden Vita hem del 6