• juliah

Vita hem del 6

Årestrutar ska det ju stå, ni vet de som gör så ljuvlig choklad!

• juliah

Hmm, jag missförstod kanske ordet "hypat" ?

Jag har då inte den blekaste aning om vad som kan tänkas sälja bäst. Ibland blir man lite insöad också och tror att exakt alla vet vad en maileggris är tex Skrattande

Camilla, i Nynäshamn nere i hamnen. Å så mysigt med Gamla stan, skulle också vilja...

• juliah

Ok, NU är jag kraftigt nervös. Kan hända att ni inte får se röken av mig härinne på ett tag Skrattande

mimmi006 skrev 2007-12-08 22:47:55 följande:
    Å vad mysigt! Jag ska bara läsa aftonbladet imorgon *hahaha*
    Camilla R skrev 2007-12-08 22:48:55 följande:
    Det skall väl alla???
  • juliah

Godmorgon allesammans!

Har sovit urdåligt, som alltid när maken är borta...tur att han inte är någon festprisse Skrattande

Verkar som att vi missat Aftonbladet, fick en kommentar i min blogg om fint reportage och söta barn...Fundersamförstår inte riktigt.
    Måtte tidningen finnas kvar idag, förstår inte riktigt för infon jag fick var att det skulle vara med den nionde, alltså idag.

Bea, oj att de inte nappade på din idéFörvånad Tycker att det där med utbyte av pengar är rätt värdelöst egentligen...så jag förstår att du skrivit en lista så du inte sitter där med presenter som du inte alls tycker om, behöver byta.

• juliah

Lina, jag har inte den blekaste aning, ska åka iväg så småningom och undersöka saken.

Godmorgon föresten Glad

• juliah

Det är suuuperpluttigt. Tre små sidor. Det var verkligen mycket jobb den dagen och dagarna före, synd att så många bilder föll bort.

• juliah

Ja det känns som vårt hem, men man skulle velat ha mer inredning, fler bilder, mer helt enkelt. Kunde skippat bilderna på migSkrattande och tagit med trapp, allrum osv istället.

Jag vet inte om jag vågar säga det men jag tycker att mina egna bilder funkar lika bra...retar mig på vissa saker i bilderna som jag skulle velat rätta till före fotning. Dagen var så grymt hektisk och jag hann bara inte med...

Svar på tråden Vita hem del 6