• juliah

Vita hem del 6

vsm, åå jag förstår dig, börjar nästan gråta självSkrattande
    Ni kommer att få det underbart!

Ja bokstäverna är nog ett måste!

Hmm, jag minns inte var pärlorna är ifrån tyvärr...borde de inte finnas på panduro.

• juliah

Karamell, åå jag förstår Ledsen saknaden gör så ont.

lillafruluva, musik kommer du nog långt med!

Enji så skönt, sov! Skulle jag ha gjort Skrattande Jag får aldrig chansen att vila...så gör det åt mig hihi.

• juliah

Mia, å så fint hus. Den kan man verkligen pynta på så många olika sätt och ha användning för året runt! Vackert!
    Ja imorgon ska det fotas igen då... Efter det tar jag en paus, ska försöka få i ordning fotoalbum till mormro och farmor i julklapp, sen får allt vara. Jag är slut!

Busan , ja det var verkligen ett riktigt fynd!

Nu ska jag sätta igång med något så roligt som att kvistlacka....

• juliah

Mimma, vita tulpaner står här och påminner om våren...ok, jag har satt granris runtomkring buketten men ändå!Glad

• juliah

mimma, Skrattandejapp!

lillafruluva, oj, hoppas hoppas allt går väl för din kusin!

camilla, usch vilken rysare, vilken tur att det ordnade sig.

vsm, vilken finfin strut!Glad

Mia, jättetrevligt initiativ, men jag hinner/orkar inte. Efter morogndagen ska jag pusta ut...

Klovkan 8 kommer de, dvs om typ 17 timmar ? Puuuuh, jag har en del kvar att pyssla med, ska bla baka en kaka eftersom de gärna vill ha med familjens favvorecept.

• juliah

klockan ska det ju stå, och ja just det, vilken underbar klänning, den sån skulle Elle vilja ha!

Så synd maria, fanns den inte i en större storlek ens?

fluffis, jag har förstått att ni har det så kämpigt med tänderna, stackars er och lillen Ledsen

• juliah

Pärla, såklart vi vill!!!

Lillsyrran, lantliv eller allt i hemmet, men jag vågar inte tro det förräns jag ser detSkrattande

Skoj ska det blir med proffs härhemma, tycker att de har fantastiska hem bägge två!

• juliah

pärla, wow vilken skillnad. Har du ngt pysselrum, där skulle den kanske passa?

• juliah

pärla, det passar väl super i ett rum där du pysslar och handarbetar!

• juliah

Korall, så fint du gjort!

Jag har bestämt mig för att inte bläddra i några fler tidningar eller kolla bloggar ikväll. Jag blir gaaaalen annars.

Kvällens att göra är: hänga upp nya kransar på linneskåpet, baka pepparkakor och en sockerkaka, plocka granris i mängder, hämta ved,dammsuga vardagsrummet och lägga fram morgondagens kläder.
    Och plocka lite...

Puuh, någon som har en hand över?Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 6