• juliah

Vita hem del 6

Enji, Isabella på Äntligen hemam sprayar allt (och tapetserar) så visst lär det funka. Själv är jag lite förtjust i penselmålade möbler om de är snyggt målade.

Jag tycker för övrigt inte om Isabellas inredningsprojekt Skrattande (heter hon så?)

• juliah

Pärla, ja två vändor färg behövs på de silvriga iallafall...

• juliah

Enji, japp det är hon.
    Jag retar mig vansinnigt på hennes projekt, inget känns gediget, och nu när jag ändå klagar så tycker jag att hela programmet är rätt dåligtSkrattande

fluffis, min stod ute på träbockar.

syltan, himmelriket, vilken färg är du ute efter?

• juliah

Men finns det ngt inredningsprogram som är bra då? Jag har inte femman så Room service kan jag ju inte se...

• juliah

numberone, kopiera på ni, jag är nyförälskad just nu...så mysigt att tända lyktor i den och Noell är så duktig när vi går i trappan och aktar ljusen.

• juliah

Pärla, å fy...man kan faktiskt inte nog påminna om det.

numberone, ja Bygglov var mysigt, gick på fyran tror jag, och på sommaren Brygglov.
    Ja han tycker att det är fint, nya mattan som jag fick igår la han också märke till och utbrast:fiiiin matta, hihi, väluppfostrad pojk!

• juliah

Syltan din snålis Skrattande Liten hint kan du väl bjussa på tycker jag!

• juliah

numberone,

Vilken vecka är du i nu?

tack malins, hmm ja det kanske luktar, bäst att jag sprayar min näverkorg snart då så att den får pryda sin plats i hallen inför fotograferingen.

Svar på tråden Vita hem del 6