• juliah

Vita hem del 6

Lcroft, ja asbolut, du har helt rätt. Det är nog bara det att jag är så fokuserad på inredningsbiten att jag blev paff av att se mig själv på det där viset.
    På onsdag kommer hit två människor som nog är inne på samma linje som jag, och fokus ligger på vårt hus vilket känns roligt.

Obs, det är inte jag på framsidan!SkrattandeFlört

• juliah

Åneeej, nu upptäcker jag att inte ens min blogg finns med Ledsen Det hade iallfalla varit en trevlig gest som tack för hjälpen.

Förlåt om jag låter gnällig.

• juliah

Tack för all peppning och för att ni är så söta. Nu ska vi snart åka iväg på julmarknad så att jag kan lugna mina nerver med lite annat Glad

Vi har vita väggar, vita möbler vi med.

Imorgon får jag hit städhjälp, ska bli väldigt skönt att få komma ikapp med den biten. Hon kommer redan vid sju, perfekt tid för mig! Då kan jag passa på att planera lite inför onsdagen, stryka osv.

• juliah

Frupuffen, ååååh...
    Vilken underbar mamma du har! Det där porslinet är ju så fint!

• juliah

Syltan, iiih, jag som trodde att du skulle tro att det var JAG på framsidan Skrattande

Inte min dag idag, trött, ingen make i sikt ännu. Griniga barn, jag for igenom en fönsterruta med handen, ja det är sant så nu är det kallt hemma och ett fönster i spillror.
    Stökigt, smutsigt ja jag skulle kunna klaga lääänge...

Mia, så skojigt med zinkhuset, de är ljuvliga!

Jag ska ta mig tusan fota hela veckan lång som kompensation för det pluttiga reportaget.

• juliah
    MiaMariah skrev 2007-12-09 13:21:54 följande:
    ja, tre sidor är ju rätt futtigt, julia borde fått fler..
    Jag borde fått framsidan! Obs! Skämt!Skrattande

Jag köper aldrig Aftonbladet, trodde faktiskt inte att de körde halvnaket på framsidorna, lite halvbilligt försäljningsknep kan jag tycka...
  • juliah

Nej nej, jag klarade mig bra med handen. men så typiskt, hur lyckas man liksom?

• juliah
    malins79 skrev 2007-12-09 17:48:00 följande:
    Juliah, läst Aftonbladet och det var fina bilder, och dom borde gjort det längre och repotaget om underkläder lite kortare. 
    Hahaaa, du tog orden ur min mun!

Tack igen ni snälla söta rara för fina ord, jag blir jätteglad!
    Nu står jag i full färd med att fixa iordning för nästa fotografering men detta blir ngt helt annat...som tur är! Helena Skarp verkar vara en så rar människa och det känns bra i magen inför det här.

mia, tycker definitivt att man kan ha en gris utan barn, den är ju alldeles underbar, tror att varje människa behöver en Maileggris hihi!

Peak, å vilken tur ni hade!

Jag skadade inte alls handen, konstigt nog, men nu är ju glaset borta och vi har satt en dunkudde för, snyggt...Skrattande

kajsa, spara tycker jag...
  • juliah

Lcroft, det kan du säkert, annars fotar jag det åt dig, och du, du missar inget. Bara gammal skåpmat det där. Finns mkt mer skoj i bloggen egentligen.

Hur gick det för din dotter?

• juliah

Lcroft, huu jag skulle också vara så nervös.

knyttis vilken underbar dag ni haft!
    Njuter riktigt av din beskrivning eftersom jag själv haft en såndär dag man helst vill ska ta slut. Men dagens höjdpunkt blev iallafall ponnyridning för Noell. Det var total lycka!

Svar på tråden Vita hem del 6