Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

knyttis skrev 2007-11-22 12:46:46 följande:
    Visar vår nya Julegris jag köpte igår! De ska bli en maileg också framöver!
    Men det är ju "min" Village-gris -vilken storlek tog du?
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-11-22 09:21:30 följande:
    Jag ska nog hålla mig till nästa fredag åtminstone! Då får jag hämta min Westergaard & Kovacs ljusstake, längtar så!
    Förstår att du längtar, de är så vackra -jag blir glad hemma varje dag i köket när jag ser min/vår där.
    Blir det en likadan till?
  • Camilla R
    MichaelaW skrev 2007-11-22 11:48:08 följande:
    Lägenheten ligger i Älta. Jag är uppvuxen i Älta och kommer att bo jätte nära min familj och mina släktingar som alla bor i Älta. Det är verkligen radhuskänsla på lgh med egen ingång och en mysig liten uteplats. Det är ett jätte fint område runt om kring. Å jag är så himla himla glad så jag kan inte sitta still *fniss*.
    Älta, vad kul -då bor vi ju nästan "grannar" -Jag bor i Nacka, Saltsjö-Boo
  • Camilla R
    MiaMariah skrev 2007-11-22 13:08:58 följande:
    vill ni hålla tummarna för mig och min dator som har kraschat.. maken försöker få liv i den.. sitter vid makens dator ist men kommer varken åt mina bilder, länkar eller allt annat jag sparat i favoriter..
    Självklart håller jag tummarna för att bilder, länkar och allt annat är intakt när datorn vaknar till liv.
  • Camilla R
    FruPuffen skrev 2007-11-22 14:06:41 följande:
    Jag ska hämta min vita hjärtljusstake idag! Den är dock från Jotex och har fyra st elljus. Beställde också en dörrmatta i halvmånemodell, ni vet en sån svart i gammeldags stil. Kan visa bilder ikväll!
    Bilder är alltid kul!!
  • Camilla R
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 14:26:34 följande:
    Hur är det man brukar säga.......?"Inget nytt under solen" Men jag visar mitt skåp iaf
    Jag gillar det skåpet mer och mer, vill ha det i vardagsrummet där hemma..
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-11-22 15:00:51 följande:
    Camilla, japp det blir en lika, en med två elektriska ljus!
    Är lite sugen på en elektrisk jag med -nu till advent, men jag vet inte om jag och plånboken är lika överens...
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-11-22 16:42:31 följande:
    Nej, min plånbok är inte heller så sugen, men mamma sponsrar! Två får räcka sedan! Min syster har också beställt en men tvekar om hon ska hämta den, om du är intresserad så kanske du kan få ta den, gissar att det är billigare att köpa direkt från henne!
    Törs man fråga vad den elektriska kostar..???
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-11-22 17:39:08 följande:
    Camilla, runt två tusen!
    Jag tror jag får fortsätta drömma....
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-11-23 09:31:57 följande:
    MM, det är tajm NU. Inväntar dem...borde vara här strax.Ha en mysig dag allesammans, kikar in senare och uppdaterar läget. Ska verkligen försöka knäppa lite foton jag med, men det lär bli körigt med piffning samt allt det där vanliga man måste hinna med med barnen.
    Åh, vad spännande. Väntar med förtjusningen på uppdatering lite senare
Svar på tråden Vita hem del 6