Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Kajsa, jag tror att om 1-2 veckor hittar man vårsaker i butikerna, det har ju inte ens varit trettondagsafton än.

Jag vill med ha vår...fast vi har ju inte ens haft någon vinter än och det är ju bara 3jan

• malins79

Sitter och klura på förvaringsmöbel till Jacobs rum, han bor inte där än men kommer väl flytta in där förhoppningsvis under våren, men han behöver ju ha någonstans att ha alla leksaker.

Vilket blir bäst

Alt 1  http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70103085 denna liggandes med 4st http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00118349 (transparanta)

Alt2 http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S99841880 (Birkeland) med trådbackar som man kan ställa i lekbackar i

Alt3 Något annat, kom gärna med förslag!!!

• malins79
    Kajsa M skrev 2008-01-03 16:11:25 följande:
    MalinJag tycker denna är fin i ett barnrum med korgar i.www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60089914

Den är fin men den är ju inte så djup, frågan om man får plats med alla grejer

LinaoMatilda skrev 2008-01-03 16:12:18 följande:
    Vi köpte nyligen expedit hyllan. Så har vi korgar i men även hyllor utan korgar. Tycker det fungerar bra.
    Jag skulle isåfall ha korgar/lekbackar i de understa och de översta skulle vara                  för böcker bla.
  • malins79

I eftermiddag ska vi till Ikea. Hoppas kunna köpa någon förvaring till Jacobs rum
    Sen ska vi åka och titta på 4 stolar som jag tror är Leksandstolar. Jag hoppas det.
    Jag får köpa dem för 600kr och då får jag även ett bord till Hon ville ha 800kr från början men jag ville ju egentligen inte ha bordet men jag sa att jag kan köpa allt för 600kr. Stolarna var ommålade så jag hoppas det är snyggt gjort. Vill helst inte måla. Jag behöver ha två stolar till men det dyker säkert upp på Blocket eller på Secondhandbutiken här i samhället.
    Bordet behöver jag inte ska försöka sälja det själv eller kanske kapa av benen och använda det som soffbord.

• malins79
    Kajsa M skrev 2008-01-04 11:28:06 följande:
    Malins 79Jag tro jag vet vad det är för stolar du ska köpa. Är det till öxnehaga du ska?
    Japp....
    Hoppas de är snygga i verkligheten
  • malins79

Kajsa, blir det något skåpköp eller vägrar maken?!
    Min tycker det är onädigt att köpa stolar när vi redan har stolar till vårt matsalsbord.
    Dessutom var det bara 4 och vi behöver 6

• malins79
    knyttis skrev 2008-01-04 14:24:14 följande:
    Väntar med spänning!Nu sms:ade våra gäster att de börjat köra GI metoden! Vad ska jag bjuda till fikat då? De vore ju kul med ngt annat än kaffe&te?
    nötter, mandel och solrosfrön om de kör väldigt strikt. Lite turkisk yogurt är ju gott.
    Men om de "bara" äter långsamma kolhydrater kan du göra fruktsallad, undvik banan och vindruvor och då är hackade nötter gott att ta uppå.
  • malins79
    knyttis skrev 2008-01-04 14:43:22 följande:
    Tack för tips båda två, guld värt! Då blir de fruktsallad utan vindruvor/banan med nötter. Turkisk youghurt kan jag ha det till? Vi har det hemma nämligen!
    Ja, det kan du!
    Alltså ha turkisk yohurt till.
    Och om de äter "lowcarb" så äter de ingen frukt, men om du har ost hemma så gör lite ostrullar till eller om du har någon Brie eller mögelost så ta fram det, men kolla först om det äter kolhydrater men endast långsamma eller om de äter "lowcarb"
  • malins79
    Lisa1981 skrev 2008-01-04 15:17:48 följande:
    Här kommer en bild på tapeten som jag lovade. Dålig bild men du ser på ett ungefär.
    Vad fin, har du den i hela rummet eller som fondvägg?
  • malins79

Grattis Lina!!!

Själv blir jag inte 30 förrän i mars -09

Svar på tråden Vita hem del 6