Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Oj, vad ni skriver 
    Idag Har jag läst ifatt här och sen har jag monterat ett Hemnes (vit) sängbord till Saga när Jacob sov på förmiddagen. Sen i eftermiddag har vi varit hos några kompisar och fikat.
    Jacob fick Expedithyllan, den låga, från Ikea, den har jag inte hunnit montera än. Den kanske inte är den snyggaste, men den duger dem första åren, han måste ju få vara barn och leka i sitt rum utan att hans mamma är där och säger att han ska vara rädd om möblerna.

Fina bilder ni visar idag med.

• malins79

Ja just det, en Barometer golvlampa fick följa med mig hem från Ikea också. Det blev min julklapp från svärmor. Jag fick pengar att köpa vad jag ville och då blev det först en ny handväska sen blev det alltså en golvlampa.
    Oj vad tung foten är. Stackars små kineser och sitta och packa såna...

• malins79
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-05 20:31:59 följande:
    Det är underbart! Visst kan jag sälja vår bonde hylla i arbetsummet och ställa in det nya fina skåpet där?
    Klart du kan!
    Har du sålt dom andra bokhyllorna?
    Om inte kan det bli lite svårt att övertala maken att köpa ett nytt skåp innan de är sålda.
  • malins79

Någon som vet när Lantlivs januarinummer kommer ut?
    Min mamma fick tidningen i julklapp av mig och det vore ju bra att veta när den dyker upp.

• malins79

Köpte dessa 4stolar i fredags. Passar de till bordet eller är de vi har idag bättre. Jag skulle isåfall ha 2stolar till (alltså 6st) och volangdynor typ från Nyblom&Kollén på istället.

Eller dessa. Mattan har vi flyttat.

Min make tycker de översta stolarna är för små till boret. Vad tycker ni?

• malins79

fluffiga, fat med blockljus är ju mysigt, en bukett med tulpaner, lite ny frukt i en skål kanske

• malins79
    Daggdroppen skrev 2008-01-06 14:12:56 följande:
     jag tycker de översta är snyggare!!!!!!
    Jo, visst är de snyggare MEN se de för små ut till bordet som är ganska "kraftigt"?
  • malins79
    Lillsyrran skrev 2008-01-06 14:22:25 följande:
    Malin...ska jag vara ärlig så skulle jag satsa på ett annat bord ihop med de nya stolarna. Lägg ut en annons på blocket med ert nuvarande bord med stolar, säkert nån som nappar och så får ni ju lite pengar till ett nytt bord.
    problemet är att bordet är ganska nytt, vi köpte det i aug -06 för pengar vi fick i bröllopspresent och maken skulle vägra att köpa nytt, vi har nog bara suttit vid det 3ggr.

Vi får väl ha stolarna som extrastolar.
    gemelli skrev 2008-01-06 14:14:49 följande:
    mailn, Ojjjj vilken fina stolar, vart har du hittat dom?
    Köpte dem på Blocket för 600kr fick ett runt bord med på köpet.
Svar på tråden Vita hem del 6