Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Kyss
    gemelli skrev 2008-01-06 14:24:08 följande:
    Neeeeeeeej jag tycker hon ska behålla dom gamla stolarn och bordet och sälja dom Nya stolarna till mig
    Om vi inte ska ha dom framme jämt så blir det extra stolar til kalas....tyvärr
  • malins79
    gemelli skrev 2008-01-06 14:58:08 följande:
    Vaaaa jaha är det dom som såldes på IKEA förut, det var som attan. Men dom var väl inte sååå dyra då? 
    Så har jag fattat det, men jag kan ha fel.
  • malins79
    Lynn84 skrev 2008-01-06 19:01:23 följande:
    God kväll på er!!!Hoppas alla haft en bra helg!Här har det packats och tvättats kläder hela helgen. Är lååångt ifrån klar. Kan inte förstå hur mkt saker vi har. Hittills har vi nog gjort av med 35 banankartonger och det lär nu gå, när jag räknar efter, ca 30-40 st till !!!!! Igen som vill hjälpa till???
    När flyttar ni?
  • malins79
    Lynn84 skrev 2008-01-06 19:07:12 följande:
    Vi flyttar hela lasset den 19. Då ställer vi in allt i huset men tar inte över det fören den 31 så vi ska bo hos min pappa i en vecka. Rätt skönt att kunna tömma lägenheten så tidigt och städa undan i lugn och ro.
    Ja det verkar vara en bra idé.
    Ska ni göra några renoveringar direkt eller ska ni "bo" in er ett tag?
  • malins79

oj, har varit inloggad hela dagen men inte hunnit läsa förrän nu.

Grattis både till jobb och bloggomnämnande.

Fina bilder har visats idag igen!

Nygamla har återvänt.

Sen kommer jag inte ihåg mer.

• malins79

Ikväll kl 20.00 på Tv4 börjar Bygglov.

• malins79

Kajsa, jag tror det kommer finnas stjärnkuddar i butikerna i höst.

• malins79
    Kajsa M skrev 2008-01-08 19:40:21 följande:
    Ja det tror jag också! Frågan är om jag vill ta fram dom igen. Kanske ska sälja dom... Mimmi sålde väl en lexingtonkudde på tradera och fick rätt bra för den?
    Om du redan känner dig osäker på dem så tror jag du inte vill ta fram dem till hösten.
    Sälj den på Tradera men invänta januarilönen innan du lägger ut dem...
Svar på tråden Vita hem del 6