-
Det såg jag med, men de ser ju gula ut Wilma är ju vit.Värsta Supermamman skrev 2008-01-08 19:40:33 följande:Började genast dagens skåpskollwww.blocket.se/vi/14744962.htm
-
http://www.blocket.se/vi/14739062.htm?ca=17_s
Med vit färg på väggarna och på borden hade dom inte behövt sälja sin soffa. -
Jag trodde att när Saga började dagis igen skulle jag hinna sitta här men det är precis tvärtom!
Igår hade jag fullt upp med massa hushållsgöra och idag har jag varit och köpt påslakan till min systerdotter som fyller 2 år och som ska ha kalas i helgen. Jag var på Hemtex som hade 50% rabbat på allt och köpte även lite nya kuddar till vardagsrumssoffan.
Jag har inte hunnit ta fram dem ännu för när Jacob sov i eftgermiddags bytte jag gardiner i köket, skönt att få bort julgardinerna. Nu är det bara nån löpare kvar sen är julen utstädad. -
mimma, gardinsprial, har jag för mig. Rusta har det också.
-
Jag har köpt det hos tygaffären också.
-
-
Så här blev min julklapp när den kom in i hallen.
Inte den bästa bilden men jag hann bara ta den här sen var batterierna slut. Tapeten är inte så hemsk i verkligheten även om den ska få vit färg på sig senare. -
Tack!!Himmelbit skrev 2008-01-10 20:17:29 följande:Åh vad fint!! Det blev ju toppenbra!
Bordet är inte så högt som det ser ut.
Jag blir glad varje gång jag ser det plus att tidigare hängde en stor Hemnesspegel där som inte har passat, den hänger på en annan plats i hallen.
Ska försöka fota imorgon. -
Ja visst blev det.LinaoMatilda skrev 2008-01-10 20:26:17 följande:Malins: Så fint det blev!
-
Godmorgon!
Känns som jag inte hinner med i era inlägg och diskussioner.
Idag ska vi till min systerdotter som fyller 2år på kalas. Dom bor i Halmstad så jag hoppas hinna in på Plantagen och köpa några nya växter.
Juliah, vad kul med en Kitchen Aid, jag hoppas jag får en när jag fyller 30 (mars -09), du får rapportera om den är bra. På Tv verka den inte låta så högt, vilket skulle vara ett plus.