Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-24 07:12:50 följande:
    Hej lillafruluva, Din stackare som ska ut i det här rusket. Har du varit på retro något på sistonde? Tänkte ta en Nynäsrunda imorgon. Köpa tyg, spana hos Åsa, Retro och Ohlens.
    Nej, nu var det ett tag sen! En Nynäsrunda skulle sitta fint faktiskt, tror jag är barnlös hela dagen imorgon!
     Ska på vår loppis imorgon iallafall..
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-24 07:18:21 följande:
    Enji, ja det vore toppenfint, som en liten karamell.lillafruluva,Så skönt. Jag är också barnfri, eller nästan iallafall. Elle är lättsam att ha med på shoppingturer.Ohlens har fått in Lexington kläder och vårnyheter, vill haaaa!
    Åhhh, farligt på självaste pengadagen!

Nä, dags att gå...är tillbaka om en timme ungefär
  • lillafruluva

Mimma- Antagligen hade kommentatorn en helt annan smak än oss andra och antagligen skulle h*n tycka likadant om våra badrum!

Jag köpte rosa handdukar till badrummet för 5kr st på Maxi igår, får se om jag vågar färga till det

Juliah- ja jag måste också spara på pengarna och egentligen har jag nog inget behov av något att köpa egentligen, men ofta kommer man ju på behovet när man ser saken

Surfturf - vad jobbar du med??

• lillafruluva

Hm, jag borde ju baka imorgon imför kalaset på lördag.. Försöker dra ner på bakverk till bjudningarna bara, men jag blir alltid så rädd att det inte ska räcka - det slutar med att det räcker i flera veckor istället!!

• lillafruluva

Är lite nervös inför kalaset, ett par bekanta med två vildingar till barn ska komma.
    De låter barnen springa runt och äta röja osv. Har iallafall planerat att ingen choklad eller liknande ska det bjudas på. Sist rev sonen sönder min stora bordsduk Skrikandes

• lillafruluva
    Surfturf skrev 2008-01-24 09:05:13 följande:
    Man får säga till andras barn att i mitt hus bestämmer jag och där sitter man vid bordet och äter, kan kännas pinsamt fast man blir rätt nöjd då det är sagt( och ibland kan det vara skönt inför andra föräldrar/vänner visa att deras barn kanske är lite väl vilda)...
    sant, min sambo brukar t.o.m få säga till dem när vi är hemma hos dem! Föräldrarna är lite olika i sin uppfostran vilket antagligen leder barnen till deras beteende då de inte får några klara gränser!
Svar på tråden Vita hem del 6