Vita hem del 6
Stäsas=städas
Stäsas=städas
Det blev en kort morgonpromenad! En snäll pappa till en pojke i sonens klass erbjöd barnen skjuts!!
Mimma- Antagligen hade kommentatorn en helt annan smak än oss andra och antagligen skulle h*n tycka likadant om våra badrum!
Jag köpte rosa handdukar till badrummet för 5kr st på Maxi igår, får se om jag vågar färga till det
Juliah- ja jag måste också spara på pengarna och egentligen har jag nog inget behov av något att köpa egentligen, men ofta kommer man ju på behovet när man ser saken
Surfturf - vad jobbar du med??
Hm, jag borde ju baka imorgon imför kalaset på lördag.. Försöker dra ner på bakverk till bjudningarna bara, men jag blir alltid så rädd att det inte ska räcka - det slutar med att det räcker i flera veckor istället!!
Ja, folk brukar kommentera hos mig med..
-Ja, du har så himla fint hemma, men själv vill jag ju ha mer färg.. Allt handlar om färgen(vitt är väl också en färg?? )
Är lite nervös inför kalaset, ett par bekanta med två vildingar till barn ska komma.
De låter barnen springa runt och äta röja osv. Har iallafall planerat att ingen choklad eller liknande ska det bjudas på. Sist rev sonen sönder min stora bordsduk
Nä, jag måste hitta en fin hissgardin 120cm bred till köket, ingen som har en över??
Är sugen på ett skåp som kan sluka diverse hemligheter också...får bege mig ut till Blocketvärlden!