Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-29 09:17:03 följande:
    lillafruluva, kan man inte limma fast dem på spännen och ha i håret? Till barn alltså. Eller hårsnoddar...Mhow, nej det kanske inte är så farligt. Känns bara så eftersom jag går på föräldrapenning.Så roligt att höra om hus, tomter osv
    Ja, jag har tänkt tanken faktiskt.. ska klura på det och se om det funkar!!
  • lillafruluva

Miah- vi har fått mögel i badrummet och har tjatat sen i våras på att de ska komma och kolla och mäta. Han lovar och lovar men ingen kommer. Idag sa han att han ska kontakta en golvfirma som ska komma och mäta fukten.. hmpf!

Ja, jag ser mig om efter ställen att fästa dem på

• lillafruluva
    MiaMariah skrev 2008-01-29 09:47:32 följande:
    Aj då, låter inte alls bra.. I värsta fall kanske ni kan kontakta Hyresgästföreningen? Om det inte hjälper att tjata på honom menar jag.
    Ja, vi sa det, idag var sista chansen han fick, sen blir det hyresgästföreningen nästa! Inte så kul att bo i mögel med tre barn heller, hua!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-29 10:42:30 följande:
    malins, vilka fynd!frupuffen, wow vilket hus ni hade på g. Men det ni köpte är superfint det med.Helt OT, Usch, nu ska jag häva ur mig lite, sen känns det nog bättre kanske. Känner mig faktiskt ganska ensam. Uttråkad är inte det rätta ordet eftersom jag ju skulle kunna göra hur mycket som helst men fattig på energi kanske.Har inga vänner med barn, känns lite meckigt att åka med barnen till sthlm bara för att pricka in någons lunchrast på en halvtimma. Ingen är i samma fas som jag Och jag får väl kanske skylla mig själv som inte går till Öppna förskolan och försöker lära känna lite nya människor men just nu vill jag bara inte.
    Juliah, vet precis vad du menar! Jag orkar inte heller ta mig någonstans!
    Och öppna förskolan gick jag till med de andra barnen men det är inte min grej heller!
    Synd att vi inte bor grannar, då hade jag sprungit över bums!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-01-29 10:46:29 följande:
    lillafruluva, känns verkligen trist. Men men, det blir säkert bättre framåt våren. Just nu känns dagarna oändliga.
    Ja, och så vill man ju ta vara på tiden man är hemma med barnen samtidigt! Jag får göra upp ett schema för mig själv tror jag, jag tappar lusten för det mesta och bara är här hemma utan att göra något speciellt!
Svar på tråden Vita hem del 6