Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Peak- glöm inte att visa resultatet!
    Skåpet var fint, ett par mindre knoppar till dörrarna? I svart kanske (lite äldre modell du vet)

Smultron och glass - Hoppas du mår bättre snart och kan se fram emot våren!
  • lillafruluva
    Lynn84 skrev 2008-01-24 09:40:23 följande:
    Jag hittade en SUUUUPER fin hissgardin i nya Laredoute katalogen. MEN.....det fanns inga uppgifter om den!? Lustigt! På bilderna fanns den i vitt och ljus rosa...(tror det var ljus...) Iaf, den har två, typ, spetsar som går låt oss säga ca 10 cm in i gardinen längs med. (hänger du med?? svårt att förklara) Den var jätte fin och hade passat kanon i mitt nya kök. Undra om jag verkligen såg rätt? Någonstans måste dem ju ha uppgifter på den!Ska kika in på hemsidan och så kan jag länka dig om jag hittar en bild!
    Åh det är så typiskt! Hojta till om du hittar den!!
  • lillafruluva
    Peak skrev 2008-01-24 11:05:12 följande:
    finns det aldrig nå´n kod på Ellos som man får använda på MÖBLER? Jag får bara 50% på dyraste varan - och sen när man tittar närmre på det så är det bara kläder, belysning osv.
    Jo, ibland så..när man får hem de koderna där man får 300kr rabatt om man köper för 900kr t.ex. Men det är ju inte ofta de kommer..
  • lillafruluva
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-24 11:08:12 följande:
    lillafruluva: jag har faktiskt en över, den vita som precis utgått från ikea...den lite randiga...kommer inte alls ihåg vad den heter. Håller på att sy nya gardiner. Så om de inte blir total katastrof får du gärna köpa.trist med sådana kommentarer, men jag tror inte vissa folk har vett att förstå att det kan såra. Antagligen så menade de inte illa..eller så gjorde de det..smultron: beklagar dina förluster..
    Oh, hojta till bara!
  • lillafruluva
    Lynn84 skrev 2008-01-24 13:22:35 följande:
    Såg att man kunde beställa direkt från ILVA´s hemsida nu.La två fina lampor i kundvagnen.....men jag förmådde mig inte att beställa dem. *suck* Vill handla så mkt till huset men vet ju inte riktigt hur ekonomin kommer se ut framöver. Beställde två vita linne hissgardiner till vårt sovrum härromdagen. Tror jag beställde fel mått.....hrmm...till detta vill jag ha en silvrig lampa i var fönster med en vit linneskärm.MEN...det får bli en annan gång.*suck*
    Ojojoj, nu har jag något att göra!!!
  • lillafruluva

J

Ninizen skrev 2008-01-24 13:27:27 följande:
    Jag tycker det är så svårt. Sen är det rejäl prisskillnad med. Lutar åt det för 400:-Men vill ha så många synpunkter som möjligt.
    Ja, de var ju lika varandra till formen så jag skule också tagit den för 400!
Svar på tråden Vita hem del 6