Vita hem del 6
Mimmi: Låter spännande! Klart du måste visa bild! Ska du alltså mura en själv?? Impad isåfall!
Nu ska jag hoppa i duschen och natta sonen
Mimmi: Låter spännande! Klart du måste visa bild! Ska du alltså mura en själv?? Impad isåfall!
Nu ska jag hoppa i duschen och natta sonen
Himmelbit? Kan det vara för att han saknar sin pappa som han skriker?
Vår son är väldigt pappig just nu och ganska otrygg. Vill nästan hela tiden ha koll på var han är. Kanske är det lite "straffet" vi får ta då maken har jobbat och byggt så mycket. Nu då han får se mer av honom vill han liksom inte släppa honom igen, tror jag.
Nu på långresan i helgen var han också väldigt otrygg då vi var med andra okända människor, men då det bara var vi tre på hotellet var han glad. Barn gillar när det är tryggt och samma rutiner. Och vet var mamma och pappa finns
Lycka till! När kommer han hem?
Godkväll!
Är det någon som hört av Nilla? Vet ju att hon jobbar, men ändå?
Ha ha, kom på att man kan ju söka efter henne på medlemssidan...
Förlåt Nilla om jag snokar och skvallrar, men tyckte det var så kul... ¨
Vet ni när hon var inloggad senast? Jo 04.23 imorse
När börjar du riktigt, kära du???
fattar jag rätt nu, ska ni börja lära er att våttova?
Det är inte alls svårt! Har prövat typ två gånger, men aldrig på riktigt.
Men min kollega visade mig i höstas och så prövade jag medan jag studerade.
Min kollegas tips var att man skulle tänka på det som en relation. Först ska man vara mjuk och försiktig (tills ullen tar ihop). Efter en stund så får man börja bli lite hårdhäntare (så ullen gnuggas rätt hårt). Använd såpvatten. Och tunna tunna skikt av ull som man bygger på.
Och vad menar ni med planka fattar nada!
En med krokar på, eller???
Just det, NU vet jag hurdan planka ni menar!
Hej på er!
Jag kan väl ändå inte tro att MM skulle bli ledsen om att någon annan startar en ny tråd!?! Det är väl bättre än att den stängs och att man inte får med en länk här!?!
Så det är väl fritt fram för den som vill!
Huvudsaken är ju inte vem som gör den utan att det blir en ny!