Vita hem del 6
*trillar av stolen*
Hon har nyss fyllt 2 nu då? Min pojke fyller 2 snart och visst pratar han en hel del numera, men inte på långa vägar sådär bra. Himla skoj tjej du har

Hej på er och trevlig fortsättning på dagen. Fy fasiken vilket äckligt väder. Trist så det kan ju knappast bli värre. Längtar till våren nu!!! Köpte en bukett fina tulpaner för att pigga upp mig och belöna mig själv för mitt slit med nyårslöftet...
Bara jag som är här?
Då kan jag kasta in en bild på tulpanerna medan jag väntar på er
Vasen är en klassisk Aaltovas som är perfekt för tulpaner. Fick den i examenspresent för några år sedan. Ljuslyktan i fattigmanssilver är finare i verkligheten, mönstret syns inte så bra. Den är nyinköpt. Duken, från Pentik, är också den finare i verkligheten. Den fick vi i inflyttningspresent för några veckor sedan.
Och ja, jag är ju trådens mästare på gula bilder, även denna gång
Tack alla
Lina: Ursch fy så tragiskt. Ja vi ska alla vara rädda om vad vi har och ta vara på varje stund som vi får ha med våra nära och kära
Fick för två timmar sedan veta att vi ska ha gäster så nu har jag snabbstädat huset och bakat blåbärspaj. Jag VET, men jag har ju varit duktig så liite ska jag njuta av den
Ha en trevlig kväll. Nu kommer gästerna vilken sekund som helst!
Godmorgon förresten
Hej på er!
Tittar in och försöker läsa ikapp. Men det är omöjligt att hinna lusläsa! Förlåt!
Grattis till både Julia och Maria!
Själv är jag bara hemma en vända. Har haft ett möte nu på eftermiddagen och har ett föräldramöte ikväll. Blä för att sitta i bil mer än 2 h på en dag. Tänk så mycket skoj man skulle kunna göra på den tiden! Som att måla hyllor, pulpet osv....
Snart har jag hyllorna till tvättstugan färdigmålade så då får ni se mera av den. Och igår skruvade jag ihop pulpeten med bänken och målade ett varv till. Behöver kanske ännu fixas lite innan jag lyfter in den i rummet, men snart så får ni som sagt också se bilder av den...
Vilken butik var det Julia??? Vill du inte skriva här så kan du ju inboxa!
Hej!
Pust. Nu har jag haft två långa arbetsdagar. Ip-mötestider, föräldramöten, andra möten osv avlöser varandra så jag har minst sagt en hel del att stå i med...
MEN, för att få liiite motvikt så måste var jag tvungen att ta in sonens pulpet som snart är klar i rummet. Lite piffning på insidan ska ännu fixas och eventuellt borde jag måla över skruvarna och lite andra små skavanker, men vill ni se en bild ändå??? Den står i rummet i allafall
*me löööööve it*