Vita hem del 6
(min son är gnällig. Undras varför då jag knappt är hemma.... så ni vet ifall jag är frånvarande...)
Före:
Minns ni hur hemsk den såg ut men med stooooooor potential????
Efter:
(min son är gnällig. Undras varför då jag knappt är hemma.... så ni vet ifall jag är frånvarande...)
Före:
Minns ni hur hemsk den såg ut men med stooooooor potential????
Efter:
Ser att jag missat lcrofts jobbrapport. Måste leta bakåt... KUL att du verkar trivas
OCh nu hittade jag bild på Julias tvättstuga. Fin! Har du visat tvättkorgarna förresten?
Eh, vart tog mitt inlägg vägen???
Skrev just ett och trodde jag postade iväg....
Aja, vad var det jag skrev...
Jo, att jag missat Hannas undran och undrade vem du var? Nytt nick eller ny?
Gissar på hammare på Mias fråga...
vad annat?
Tack Lcroft!!! Ja jag ääälskar min.. öhum... SONENS pulpet
underbar mia!!!!
Nu lägger jag ner det sega fl för ikväll. Ska ta en varm avkopplande dusch i lugn och ro för nu kom maken in så han får ta sonen.
Ses! Ha en trevlig dag imorgon!
Tjohoooo
Nu har jag fått hem mina fönster som jag tjatat SÅ mycket om Blev ungefär som jag hade tänkt mig
Och vet ni vad jag FICK idag? En gammal turkos och väldigt sliten kappsäck. Den var från teatergarderoben i skolan och nu är det urrensning som gäller, och då barmhärtade jag mig över den och skonade den från att kastas De flesta skulle nog skaka på huvudet åt mina tankar kring "fynd" (eller hm, kollegorna GJORDE det...) men jag tycker det är härligt med gamla saker som syns att de är använda. Nu får kappsäcken fungera som förvaring till en del av sonens pussel
Nu har jag läst ikapp och fl krånglar som vanligt....
Vad skulle jag kommentera?
Dagis lämnande är svårt till en början. Nu är det bara skoj tycker sonenoch precis som Sylt skriver så är det kul att se hur han är där osv.
Golv. Oj... ingen aning på rak arm! Något som är lättskött!
Magsjuka och andra sjukdomar. Blä!!!
Pulpeten på blocket. FIIIN, men oj så dyr. 2000 kr!!! Jag betalade 30 € för min Men då var den kanske ett bra fynd, för de brukar vara rejält dyrare även här...