Gullfina skrev 2007-12-20 20:07:15 följande:
tack!
mimmamum skrev 2007-12-20 20:06:30 följande:
lasse, åh så roligt! Så snart du får tillgång till kamera så måste du fota!MiaMariah, det såg underbart gott ut! Fatet är så fint, jag blev bjuden saffranskaka på det när jag var hemma hos M HOW. Skulle gärna ha ett själv så snälla berätta hur man får ett!Jag har stoorshoppat ikväll, 20% rabatt är mycket! Ett vitt kviltat överkast, ljusrosa kuddar, Lexington handdukar, ljus, en skål och lite sten! Julklappar till mig själv! M HOW, jag såg inte till dig där!
tackar! jag inboxar dig angående fatet! vad härligt med shopping, du får visa bilder!
Peak skrev 2007-12-20 20:14:35 följande:
jag gillar inte heller den nya betan, fick gå in där idag när det inte funkade - fick abstinens Håller på och slår in julklappar, vad kul det är! Och inga är ju till mig ens Någon som är med på julklappsbytet som fått sitt paket? Jag har inte fått mitt än, och jag hoppas på att de inte måste skicka en avi för då tar det oftast 2 dagar extra!! Mamma sa att de skulle dela ut post på lördag också - lyx! varför gör de inte alltid det?
nope, jag har inte fått mitt paket ännu men jag vet ju att det är på g

däremot fick jag mitt paket från min hemliga vän i interior gave alongen idag, mycket fina saker!
Mufflon skrev 2007-12-20 20:18:31 följande:
Halloj!! Jag har fått min, spännande men öppnar inte förrens julafton!!
oj, vad duktig du är som lyckas vänta!
Kajsa M skrev 2007-12-20 20:24:45 följande:
åh vad kul det låter! Hoppas vi får njuta av lite bilder senare.MiamariahSåg mkt smarrigt ut! De där jordnötskakorna skulle jag vilja ha receptet på!
tack! visst kan du få receptet, inboxar det till dig.
Peak skrev 2007-12-20 20:22:47 följande:
förresten måste ju tillägga NU ÄR HUSET VÅRT! Besiktningen gick toppen och bes. man är min sambos chef så han är verkligen på vår sida Så kul att bara gå runt där bland kala väggar och ändå tänka att här ska vi snart bo - OVERKLIGT!
Åå - grattis!!