Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-20 18:05:39 följande:
    Mia, jag måste nog inhandla den boken känner jag.Jag är hopplös, när jag slutat amma ska jag köra någon vidrig diet, fy, bara tanken...men jag måste nog för att få en kick. Jag vet ju så väl hur man ska leva sunt, men jag  godis och mat.
    ja, den är kanon! men om du vill ha nåt av recepten är det bara att säga till. jag får ta tag i det efter jul känner jag, nu i juletider att banta är ju lönlöst.
    M HOW skrev 2007-12-20 18:06:12 följande:
    ja har funderat ett tag nu om man ska prova pepparkaksbiscottin, låter gott! ska man prova den alltså?
    ja, om du gillar pepparkakor är det ett gott tips! ett öjneblikk så ska jag få in några bilder..
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-20 18:24:09 följande:
    Mia, nej vet du att jag ska ta och köpa den, men tack snälla ändå! För att bättra på kilona lite
    Skrattande Ja, jag har att göra hela vintern med den boken och sen utkommer ju Sommarens söta också, hur ska det här gå *fniss*
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-20 18:28:29 följande:
    Mia, är det sant...det här ser illa ut....
    jepp, läste att systrarna hade så många recept att det fick bli en bok till.. Skrattande inte bra för det sunda livet..
    LinaoMatilda skrev 2007-12-20 18:28:38 följande:
    Jag känner att jag börjar bli riktigt vältränad nu, på att äta godis. Min mage är i top trim Jag tänkte också börja med ett sundare liv nästa år. Det är ju så mycket nu när det är jul, nyår och sen fyller jag år på trettondagsafton.
    hihi, ja, jag också.. 2008 får det banne mig bli skärpning för min del!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-20 18:34:24 följande:
    Jösses vilka godbitar! De där ser ju supergoda ut, jordnötsrutorna alltså. De andra också, men jag blev förälskad i första bilden!
    tack! ja, de var inte dumma Flört
    M HOW skrev 2007-12-20 18:44:10 följande:
    miamariah fint fat ;) Jordnötsrutorna gjorde vi för ngn helg sen, välldigt goda men lite för söta på samma gång..kanske var tur det för då åt man inte så många :)
    tack! Flört
    ja, jättegoda men det blev lite mer flingor än choklad så det blev inte så jättesött tyckte jag. det var russin i dessa flingor så maken tyckte det smakade lite som såna där energibars fast godare Skrattande
  • MiaMariah
    Lynn84 skrev 2007-12-20 19:13:04 följande:
    Är det ännu en variation på väg för FL???Dem bytte väl för bara nått år sen???Tack iaf för tillträdet! :0)
    jepp, ny layout nu igen, precis när man vant sig tillrätta med den nuvarande.. Flört
  • MiaMariah
    lasseliten skrev 2007-12-20 19:18:10 följande:
    Hej vänner!Kikar in på kvällskvisten. Fy, så tråkigt det är att vara utan dator! Mia - kan du inte skicka hit allt mumsigt du gör?! Ser underbart gott ut! Juliah - Jag ääälskar godis jag med! Plockgodis mmmm. Chips och sånt är jag faktiskt inte så mycket för...tur är väl det Idag har EV-möblerna äntligen kommet! Jippi!!! Eller ja, inte stolarna men jag väntar "tålmodigt"
    Skrattande En smakbit kan du väl få Flört
    Bilder bilder!
  • MiaMariah
    numberone skrev 2007-12-20 19:18:47 följande:
    MiaMariah:Ååååå va gott det ser ut, speciellt jordnötsrutorna!! *mums*Är väldigt ego för tillfället ... igen ... men så fort skolan är slut så skall jag ta tag i livet som jag älskar igen med allt vad inredning och pyssel innebär ... längtar efter att måla!! Idag har vi köpt vagn till bebis och den levereras hem om ca 3 (-4) veckor beroende på hur mycket de har att göra....
    tack!
    malins79 skrev 2007-12-20 19:22:01 följande:
    MiaMaria, det ser smaskigt ut. Fint fat också.
    tack tack!
  • MiaMariah
    Lynn84 skrev 2007-12-20 19:32:12 följande:
    Vart hittar man den då?????Är det fler här från VH som använder den?
    du fick länken av LinaoMatilda ser jag.. Men nix, jag har inte orkat börja engagera mig i den nya ännu..
    M HOW skrev 2007-12-20 19:32:16 följande:
    jag gjorde cambridge nu under hösten, har gått ner 15kg OCH jag håller nya vikten :) väger mindre än vad jag gjorde innan jag vart gravid..(om man nu får skryta lite hihi)
    Klart du ska skryta! Grattis!

Jag har testat fram och tillbaka med GI, Viktväktarna etc och visserligen gått ner lite men jag kommer köra sunt förnuft från o m jan -08. Dvs gott på lördagar och minst en timmes promenader per dag.
    LCroft skrev 2007-12-20 19:32:35 följande:
    Mia receptet på jordnötsrutorna, kan man få det? Så gott det ser ut!!! Diet? Vad är det?
    Självklart! Återkommer strax med receptet i din inbox.
Svar på tråden Vita hem del 6