Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-12-17 20:10:43 följande:
    åh behöver ju fråga er om en sak, men MiaMariah får inte se...kan du dra hehe och inte läsa tillbaka
    Hihi, ok, jag slutar läsa nu när jag läser detta då Skrattande
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2007-12-17 21:56:10 följande:
    Hon tog det säkra före det osäkra och inboxade istället.. Så du kan lugnt läsa!
    Ah, tack, då kan jag läsa ikapp!
  • MiaMariah
    Beatrize74 skrev 2007-12-17 22:22:03 följande:
    Här är några bilder. KLARGÖRANDEN:1. Tavlan SKA flyttas...den hängdes bara upp på en befintlig krok. Hihi...den ska ner och sitta ovanför soffan.2. Fönstren ska målas vita i vår3. Vi håller just nu på att få hyfs på högtalarsystemet. Maken har bland annat beställt fina fästen och vitt nylonskydd etc. 4. Det är INTE färdigpyntat och INTE bestämt om det ska stå så här.Frågor:1. Funkar soffmöbleringen? Ryggen mot rummet? Alternativ? Hörnsoffan som stod där tidigare täckte för fönstret och gick där fotpallen står. Man kan ju ställa tvåsitsen där, men känns inte det lite "fel"? Och fokus blir då på teven och inte på gemenskapen?2. Tror ni rödrutiga kuddar "funkar"? Är själv tveksam. Det får väl bli frågorna för den här gången. Lär ju återkomma tusen gånger innan allt är helt klart. Hihi.... men vill inte trötta ut er.
    Det ser ju jättefint ut Bea, kanonfint blev det! Jag tycker ni möblerat bra, ni kan sitta och prata utan att ha tv:n i fokus samtidigt som det är lätt att titta på tv när det är dags. Perfekt och tror absolut att det skulle funka med rödrutiga kuddar!
  • MiaMariah
    Beatrize74 skrev 2007-12-17 22:32:50 följande:
    Tack! Vad bra att du tycker det. Jag känner att det "funkar", samtidigt som det ändå känns lite varning för att man känner att man "låser in" utrymmet. Annars är jag mycket för att öppna med sittytor diagonalt mot dörröppning, så det här är lite nytt för mig. Så du tror på rödrutigt...kul...jag är inne i en vit-rödrutig period och brottas lite med mig själv där.
    Äsch, brottas inte vetja, kör på vit-röd-rutigt - jag börjar vackla lite själv!
    Beatrize74 skrev 2007-12-17 22:38:07 följande:
    Den här glömde jag bort då jag tog den lite tidigare. Vill ha någon fin kudde i den här, har ni något förslag?
    Vit-rödrutigt såklart, varför inte! Det är ju bara att byta när du är trött på det röda sen.
    knyttis skrev 2007-12-17 22:39:14 följande:
    God Kväll!Nu är jag klar med packandet. Nu längtar jag till Finland, mina föräldrar, svärföräldrar, släkt och vänner nåt otroligt mycket. Vi åker tidigt imorgon bitti med flyg jag och W Ska bli så härligt att komma hem, så glad så jag skulle kunna hoppa jämfota!Har skummat igenom lite, fina bilder och mimmi krya på er!Kram!
    Vad härligt, önskar dig en riktigt härlig resa!
  • MiaMariah
    eminabilic skrev 2007-12-17 23:21:50 följande:
    hoppas att man får hänga med ibland..hhedenna gång är ja bara inne en kortis..kram kram
    självklart, du är varmt välkommen!
    mimmamum skrev 2007-12-18 09:17:52 följande:
    Fick klippa av min ena amaryllis som blivit på tok för lång! Tycker de blev fina som snittblommor!
    Kanonfint! Så gjorde jag också. Men den andra stängel vill ff inte *muttrar*
    Lisa1981 skrev 2007-12-18 10:02:54 följande:
    Här kommer lite bilder från vardagsrummet
    Å vad vackra bilder!
    Mufflon skrev 2007-12-18 10:03:12 följande:
    Håller med, visst e d tråkigt att inte köpa nått åt varann men vill man ha nått så köper man det själv. Men eftersom jag har barnasinnet kvar så blev jag juh jätteglad när det kom upp om julklappsbyte här i vita tråden så en liten julklapp kanske jag får ialf!!
    Ja, här är en till med barnasinnet i behåll Flört Fick min julklapp idag från Hwita-rum-julklappsbytet och min julklappsbytevän var Sofia fr Me and my home. En underbar tjej, alltid vänlig och tillmötesgående. Ska fota lite senare.
    Kajsa M skrev 2007-12-18 11:26:18 följande:
    Åh fy bövelen!Vinterkräkssjuka i familjen 2 ligger totalt däckade. Dottern har kräkts 10 ggr i natt, inom loppet av mindre än 12 timmar ligger nu maken och kräks. FYYYYYYYY!!!!!! Jag och lillan flydde i panik hem till mamma och har sovit där i natt! Har ätit vitpepparkorn och druckit whiskey och spritat händerna. Håll en tumme för oss att vi klarar oss!!!!
    Ajaj, håller tummen!
Svar på tråden Vita hem del 6