Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Blir ingen laxgryta. Kylskåpet ekar tomt och det enda som gick att få till var en kycklingwok.

Smultron: Söta du! Mitt hem är sällan perfekt . Möjligtvis i en milisekund medan jag knäpper bilderna . Mysigt med städat kök. Gud vad fina dina tovade hjärtan blev. Om jag hinner ska jag ge mig på sånna, har allt för att göra dem hemma.

Jättefint Newht! Älskar att göra kransar. Har precis gjort två små till mitt nya skåp och fick ett genast behov av att göra två till mitt gamla skåp. Men jag har redan 6 kransar i vardagsrummet och maken muttrar nått om för många kransar. *galna karl!*

• Det ljuva livet
    Smultron och glass skrev 2007-12-13 17:22:57 följande:
    Om någon kommer ihåg att jag skrev om ett par kompisar som fick sin son väldigt tidigt, i vecka 23, så kan jag berätta att de bor just nu i ett familjerum på sjukhuset och ska lära sig att ta hand om lillkillen, och till jul ska hela familjen få flytta hem! Lyckan är total!
    Åh, vad kul att det gått bra!
  • Det ljuva livet

Newht: jag tycker inte det. Men maken ( som förövrigt inte bryr sig ett skvatt om inrednng) tycker annat..

Smultron och Glass: Roliga missar. Vår galning hade lyckats att välta hela spegeln i sovrummet häromdagen. Som tur var gick den inte sönder..

Miamariah: Vad skönt att du inte har diabetes!

karamellen: Åh, vad! Grattis till din nya lampa. Bild?

Fluffiga. Ska se vad jag kan hitta för bilder som ni inte sett..

Peak: Jättefiiiin!

Nu ska jag klippa minste sonen, han gråter redan !

• Det ljuva livet
    malins79 skrev 2007-12-13 20:06:52 följande:
    Jag har tänkt och skriva ut en text till Marcus och rama in som han ska ha på jobbet."Ska bara..." säger M väldigt ofta, nästan så att man kan tror att han är Alfons Åberg. Tänkte att jag skulle ha ett fint teckensnitt men kan inte komma på något. Scriptina passar inte riktigt utan jag skulle behöva ett mer maskulint, någon som har något tips?!
    Det här: http://www.dafont.com/evanescence.font?text=Ska+bara...
    eller det här http://www.dafont.com/blazed.font?text=Ska+bara...
  • Det ljuva livet

Lasseliten: Var inne i din blogg och kan inte låta bli att fnissa åt att er katt inte är så smart. Vår är inte heller särskillt smart . Det kanske är så med raskatter!?

Inte jag, Himmelbit. Såg du skåpet i färdigt tillstånd?

Svar på tråden Vita hem del 6