Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Hej!
    Hinner inte läsa ikapp, och inte har jag läst Juliahs repotage heller . Blir till att skicka maken till macken .

Knyttis: Receptet på Päronpaj stod jag för ! Den är verkligen gudomligt god.

Nu blir det till att måla mitt blocket skåp, i vardagsrummet för att det är för stort och tungt att få ner i källaren. Å andra sidan är man tvungen att bli klar snabbt när det står mitt i vägen .

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-12-09 21:05:12 följande:
    Vill du också ha en konståknings-kjol i vit krossad sammet... ?!
    Åh, nej! Hemska tanke . Fotar bara för din skull !
  • Det ljuva livet
    MiaMariah skrev 2007-12-09 21:06:20 följande:
    eller tyckte ni kanske att det inte var snyggt med stolen där istället för pallen..?
    Sorry, vännen! Jag tycker att lådan är så fin att jag inte har ögon för varken pall eller stol.
  • Det ljuva livet

Lillafruluva: Fy! Håller tummarna att ni andra klarar er! Granen och korgen är superfint.

Dagens fynd. 25:- på Bauhaus. Jag köpte två som ska få stå på skåpet när det är klart.

Nya gula renar har fått flytta in i mitt gula hem..

Och sist men inte minst, håll i er nu alla som inte har en skåpfetisch. Vassego Himmelbit!

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-12-09 21:24:00 följande:
    Åhhhh vad fint!!! Gillar den gula färgen . Skåpet kommer att bli sååå snyggt!!!!!!!!
    Tack sötis! Om en skåpexpert som du säger det så blir det fint . Har du hittat nått sånt skåp som i lantliv än?
  • Det ljuva livet

Men Himmelbit: Byter du utseende ?! Supergullig  himmelbit, även om jag alltid blir något förvirrad när folk byter presbild. Det är därför jag alltid har samma, så jag känner igen mig själv .

• Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-12-09 21:34:04 följande:
    VSMSupernicea bilder! Tycker inte de är så fasligt gula! skåpet blir ju läckert!!!
    Nä, bara lite gulaaktiga !

Nu ska jag dö på soffan ett slag med en stor godispåse. Är egentligen bakis men har inte tilllåtit mig själv att vara det, nu kanske det är dags att slappa loss..
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-12-09 21:38:47 följande:
    Förlåt - det var inte meningen att förvirra dig.... *he he* Var ju tvungen att uppgradera bilden lite. Den "gamla" Himmelbiten var från i somras - rena bäbisen . Nu är han ju stora killen och sitter och spelar piano på pres. bilden. Värsta konsertpianisten klädd i skjorta och pullover (heter det så?!). Vi var på dop igår därav munderingen...
    Sååå SÖT!! De där ögonen kommer att förhäxa många flickor i framtiden !
Svar på tråden Vita hem del 6