Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

LCroft skrev 2007-12-07 10:05:51 följande:
    VSM: Nej men det känner jag igen, ibland lite skrämmande faktiskt. Tyvärr kan jag inte alls hjälpa dig med hyllorna, om du inte säljer dem i Finland för en hutlös summa
    Kanske ska göra det . Det känns som i riktiga livet är det lite tabu att ha en stor del av sitt sociala liv på nätet. Man ska liksom hinna med allt och orka med att ha ett rikt socialt liv med middagar, fester och annat. Så har inte vi det, träffar mest släkt och ibland goda vänner. På vardagskvällarna är vi så trötta att allt vi orkar och vill hinna med är att slappa lite framför datorn eller tvn. En och annan pysselkväll slinker väl ner med. Jag orkar verkligen inte med att ta mig ut och träffa vänner efter barnen har somnat..

Kajsa: Tack! jag tycker också att hyllorna är fina men stör mig på att de är så djupa, man kan inte ställa något längst in, för då syns det inte..
  • Det ljuva livet

Mysigt med film i klassrummet Kajsa ! Lycka till i eftermiddag ! *håller tummarna*
    Julbord vill jag inte riktigt tänka på var på ett igår och är nog fortfarande mätt .

• Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-12-07 10:13:18 följande:
    Kajsa - lycka till i em!! Trött jag blir på möbelgrossen, de kunde boka ett bord med stolar till oss, men nu svarar de inte på mail...och det går inte att ringa dem!? Ahh hade ju bestämt mig för det bordet nu och man vill ju inte chansa att det finns när vi måste hyra en bil och har 60 mil t.o.r.!*mutter mutter*
    Åh, vad surt! Hoppas att du hör av dem.
  • Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-12-07 10:52:17 följande:
    Kajsa - nej de är nog inte att lita på så det är ju en chansning, man kan nog inte reklamera ngt senare Men det enda vita bord vi hittat kostar 8000:- på rea! Och detta kostar hälften!
    Är det dessa du vill ha? http://mobelgrossen.se/pics/matsalsgrupp/040.jpg
    Min kompis har stolarna, de är jättefina och i bra kvalité men väger extremt mycket.
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-12-07 10:41:27 följande:
    julbord... mums! Peak: Va synd, hoppas det löser sig!VSM: Hyllorna är väldigt fina. Jag brukar tänka att det ska finnas möjlighet att pruta när jag lägger ut varor. Bättre att lägga ut för en större summa och sen skriva att de kan ge bud. Då kan du ju kolla hur många svar du får och hur intresset är. Svammel svammel.. inte så stor hjälp kanske.
    Tror jag testar med 1700-1500:- och ser vad gensvaret blir! Tack för tips.
  • Det ljuva livet
    Camilla R skrev 2007-12-07 11:14:21 följande:
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 11:02:26 följande: Tror nog att du kan testa med 2000:- Lycka till!
    Bra! Då gör jag det! Och maken kan inte klaga om jag köper en möbel för 200:- och säljer de vi har för 2000:- !!
  • Det ljuva livet
    Peak skrev 2007-12-07 12:42:29 följande:
    ja det är dem jag vill ha! Har fortfarande inte fått svar på mitt mail.... Ja de ser tunga ut, men är det så att det "stör" eller?
    Jennie min kompis stör sig inte medans jag tyckte (när jag själv ville köpa dem) att de var lite för tunga. Det gör er inget att de inte är helt vita? För de är mer shabby.
Svar på tråden Vita hem del 6