• juliah

Vita hem del 6

Lina, jag kan tänka mig, vilken oerhörd tragedi som man bara kan föreställa sig ska ske i det stora landet i väst , men nu är vi alltså där här i norden också. Fruktansvärt.
    Skönt med maskin, det kanske inte är någon som hugger för hand längre...

Ja Noell och mommo är bästisar Skrattande

Det är ett litet enkelt linneskåp som maken byggt. Kvistlackat är det så nu återstår alltså bara målandet.

• juliah

Lina, nej nej, det ser hemskt ut där (tvättar dock). Jag var ju så dålig länge så det fanns inga krafter men idag ska jag torka väggar, skåp och golv. Sedan blir det piffing Glad

• juliah

Lina åå det förstår jag! Har du senaste Lantliv? Har du köpt mycket nytt pynt?

• juliah

Lina, ok, hoppas du hittar mycket fint!

Ja vi firar hemma, jag är lite less på kringflackandet så det blir en julafton hemma hos oss bara vi fyra. Jag firade inte jul som liten så nu ska här skapas egna mysiga traditionerGlad
    Tomtegröt, kalle anka, rubbet!

• juliah

Nej det var någon annan som hade gjort den fina. Jag har en linnefärgad med brun langett runt som jag sydde till min första jul för rätt många år sedan.

http://www.alexia.nu/stygn.html

Här finns beskrivning!

• juliah

Tack detsamma caffe latte! Vilken marknad, någon i sthlm?

• juliah

Caffe latte, ja hoppas du fyndar fårskinn till humana priser. De är ibland nästan löjligt dyra.

• juliah

Lcroft vilken superkvinna du är! Jag känner mig duktig när jag hämtar färdigkluven ved hihi.

Lycka till med alla förberedelser! SkrattandeJag tänker av någon konstig anledning alltid på Lauantaimakkara när jag ser dig här!

• juliah

Surfturf, men å så spännande. Det där är ju liksom våra favvomärken! Berätta så snabbt du bara kan.

• juliah

Oj, tänk om man vore hund hemma hos Lcroft, vilka delikatesser *dregglar*

Svar på tråden Vita hem del 6