• MariaV

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-12-11 11:59:18 följande:

*äter lunch och neffelar samtidigt*Miamariah: Underbart! Skapar ett definitivt villha sug i magen...Hoppas att alla finner julstämmningen, och framför allt julfriden. Det den man glömmer bort bland alla måsten..Här kommer ett julklappstips till alla som har små flickor, jag är helt kär i den och vill nästan behålla den själv.. 149:- från Logg, hm. Strl 62-86..Och min kopia brevid Juilahs fina orginalstrut.
    Om någon kommer ihåg när jag sa att jag hittat en ursöt vit klänning men som jag var osäker på eftersom det var handtvätt, så var det den där! Jag gick tillbaka för att köpa den sen men då var rätt storlek slut :(
  • MariaV

fluffiga, roligt att du kom ihåg

juliah, nopp ingen större storlek. Men jag tänker kolla in ett annat HM.

pärla, åhh vad skoj. Visa!

• MariaV
    Himmelbit skrev 2007-12-13 20:37:08 följande:
    Är det någon av er som håller på med Digiscrap?
    Jag har testat, första gången för nån dag sen. Mimmi006 testade väl på det för ett tag sen, hade något inlägg i bloggen iaf. Håller du på med det?

God kväll förresten tjejer!
  • MariaV
    Himmelbit skrev 2007-12-13 21:25:53 följande:
    Godkväll! Jag letar efter en freebie med ballonger, serpentiner o dyl men hittar ingen. Har du ngt sådant?? Mimmi har fått sina freebies från mig (om hon inte även har hämtat egna), så jag har dem hon har.
    Nopp, jag har nog inget sånt. Jag kan kolla om jag hittar några. Själv så letar jag efter tejp.
  • MariaV

Vilken söt pressbild FruPuffen! Passar på att fråga ifall man får komma in på din sida?

• MariaV
    Himmelbit skrev 2007-12-13 22:11:54 följande:
    Tack för tipset. Grrrr blir så irriterad bara. Så fort man hittar ngt bra så är man antingen försent ute för att ladda hem den eller så kostar den pengar (även att det först står att det är en freebie... Har du hittat ngn tejp?
    Jaha jag har fått hem massa från den där sidan. Men nej ingen tejp har jag hittat..
  • MariaV
    mimmi006 skrev 2007-12-13 22:16:26 följande:
    Jag bara hoppar in här och lägger mig i... Jag har använt mig av www.scrapblog.com , där fanns det en del gratisbilder!
    Tack för tipset! Ska genast kolla
  • MariaV

Tack!

FruPuffen skrev 2007-12-13 22:16:36 följande:
    VSM och Maria V: Oj förlåt, det var inte meningen!! Självklart får ni komma in!!
Svar på tråden Vita hem del 6