• MariaV

Vita hem del 6

God morgon.
    Jag är inne en snabbis och visar att jag lever

Angående ögoninflammation, jag och dottern hade det i våras. Oerhört smittsamt, troligtvis får du det också. Däremot tyckte inte jag att det var något smärtsamt (Alva verkade inte tycka det heller) fast lite irriterande är det ju. Vi baddade med ögonbad (hette det så?) från apoteket.

• MariaV
    mimmamum skrev 2007-12-18 09:17:52 följande:
    Fick klippa av min ena amaryllis som blivit på tok för lång! Tycker de blev fina som snittblommor!
    Fint!
  • MariaV

Hej allihopa.
    Jag har lyckats läsa ifatt! Jättefina granar ni har visat, ja förutom Bea förstås Bra inspiration, min man är nämligen och inhandlar gran just nu. Ska bli intressant och se hur det fungerar med en liten nyfiken 1 åring.

Igår hade vi 1-års kalas. Det var trevligt men stressigt. Idag ska jag bara ta det lugnt och baka lite julgodis.

• MariaV

Jag säger också GOD JUL!

väldigt fin kudde och fint hjärta korall

• MariaV

Hej Vitisar!

Nu har jag haft en lugn månad gällande inredning. Men nu är jag tillbaks. Kanske kommer jag även att fortsätta blogga också..

Ni har visat mycket fint. Jag ÄLSKAR Lasselitens vardagsrum. Och jag tror jag har varit inne hos SYLT två gånger men jag bara missar bilden..

GOTT NYTT ÅR på er!

• MariaV

God morgon. Här är en till som var vaken till efter tolv. Även dottern var vaken vid tolvslaget eftersom det smälldes av så otroligt mycket raketer här omkring, så hon omöjligt kunde sova.

Idag ska jag ta det lugnt, städa och rensa ut julen och skafferiet.

• MariaV

Åh vad fint Bea!! Riktigt klassiskt vackert.

• MariaV

Hej. Jag ska läsa ifatt så gott jag kan med en 1-åring i knät men har i alla fall ett nytt inlägg i bloggen. OBS! inget som är positivt för den slanka linjen

hemmahosalva.blogspot.com

Svar på tråden Vita hem del 6