Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Jag sitter och kollar på Simon och Thomas, jag skulle inte bli glad över ränderna!

Men så tycker ju jag att vitt INTE är tråkigt!

Jag har sytt gardiner till barnens rum idag, eller Jacobs är inte riktigt färdig. Gör det imorgon när han sover på förmiddagen.
    Jag planera att åka till Ikea på onsdag och köpa lite gardinstänger och hinna titta lite. Det borde funka en onsdagsförmiddag även om man har med sig Jacob (snart 9mån). Ev ska min storasyster med.

• malins79

Juliah, vad snyggt det låter! Blir allt lite avis.
    Hoppas vi vinner massa pengar så jag kan göra om vårt ekkök till ett vitt lantligt kök. 

• malins79

Miah, vad fin stolen blev!

Snuffis, Sylt har en också.

• malins79
    Lynn84 skrev 2008-01-22 12:38:42 följande:
    JAAAAA! Det är det bästa. Karlar har en lustig förmåga att inte kunna se hur fint det blir när det är klart. Min sambo är värdelös på det! Ibland vill jag verkligen lusa till honom!I slutänden brukar han endå säga att det blir fint. Så jag har börjat fundera på att hålla truten när jag kommer på nått och sen bara göra det! Faaast, det är ju så svårt. För när man kommer på nått suuuuuper- duper-braigt så kan man inte hålla det inom sig, för då spricker man nästan - Ja, ni vet hur det är! Och då bara måste man ju säga det till sin tråkiga sambo som bara lyssna med 1/4 dels öra.....
    Ja, sån är min man med.
    Man vill ju dela med sig det man planera men sen så tycker han inte som jag så blir man nästan lite osams, MEN sen när det är färdigt så gillar han det lika mycket som jag
  • malins79

Juliah, instämmer med dom andra att tvättstugan är superfin! '
    Korgarna som står på bänken, var är de köpta?

• malins79

Men Fluffiga då, du får inte visa såna fina bilder på skolbänkar/pulpeter, nu behöver mina barn också en sån!

Kulramen, är jättenfin den med!

• malins79
    juliah skrev 2008-01-22 19:25:17 följande:
    Fluffis, wow så fin den är!Himmelbit, tack snälla! Hyllorna är från Biltema.Tack malins, minns inte vilka korgar som syns på bilden men den som är tygklädd kommer från Coop, 80 pix hihi. Och de andra är från Bruka.
    Jo, det är de tygklädda! Coop, ska försöka komma ihåg det.
  • malins79
    Lynn84 skrev 2008-01-23 09:30:18 följande:
    Gud! Då måste jag sätta igång snart!Idag ska jag kolla tapeter och färg = handla Vill verkligen sätta igång NU!!!!
    Det bästa är ju att hinna göra en del innan bebisen kommer för sen är det fullt upp!
    När din man är hemma så vill du nog ha avlastning, inte att han ska tapetsera eller måla, iallafall inte första tiden.
    Skulle du ha i april?
  • malins79
    Lynn84 skrev 2008-01-23 10:01:21 följande:
    Malins7 maj är det utsatt till. Men det är ju nästan som april!   Ja jag måste nog sätta igång snarast! Har ju egentligen inte tillträde ännu men alla grejor finns ju där och jag tror inte att det är några problem för oss att få måla och greja innan vi har fixat med banken. Dem är så tillmötesgående och trevliga. Det hänger nog mest på mig själv att jag är lite orolig att dem ska känna att jag är på dem. Ringer och kollar och checkar av. Jag är lite sån. Känner mig lätt påfrestande, fast jag kanske inte är det.*inget bra*
    Jacob var beräknad till 3maj men kom 25april, så du kanske firar Valborg på BB?!
  • malins79

Men lynn, man ska ju jobba när man är på jobbet inte surfa på fl

Svar på tråden Vita hem del 6