Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

juliah, så fint! Hon kommer nog att älska sakerna! När ska du träffa den lilla?

• mimmamum

lasse, har du inga fler bilder att visa på ditt kök? Blev så sugen på det! Räcka ut tungan Behöver lite inspiration! Hur har det förresten gått med EV-möblerna?

• mimmamum

Jag vill se köket, väggen vid smegen gärna!  Kolla lite i din blogg och vill se mer! Har ni byggt skafferiet i hörnet eller var det så innan? Tycker det är så fint!

• mimmamum

Lina, tack för reklamen!

Peak, grattis till jobbet! Klart du ska falla för grupptrycket och köpa en tripptrapp, vi köpte vår från 1klass.se - fraktfritt!

Mia, så skoj! Vem är Tove?

lasse, är du och fotar? SkrattandeFlört

• mimmamum
    lasseliten skrev 2008-01-21 18:54:40 följande:
    Japp fotar för fullt. Allt för dig!
    Kyss
  • mimmamum
    lasseliten skrev 2008-01-21 19:06:57 följande:
    Mimma - gör ett till blogginlägg så snart kan du kika *snabba blogginlägg är min melodi*
    Toppen!
  • mimmamum

Lasse, jag har sett och är så lycklig! Det är såååå fint! Gillar allt! Jag har också en sådan vit skål på fot!

Nu några frågor: Vad är det för bänkskiva? Och hur funkar det med porslinsho?

• mimmamum

lasse, vilken underbar skänk! Hur mycket fick du ge för fyndet?

Tack till språkpolisen! Glad

• mimmamum

Godmorgon!

Ursnygg filt, måste vara med och tävla! Glad

lasse, det är helt ok med stavfelet! Hoppas att din son inte fått magsjuka!

Toola, vad duktig du är!

Vet ni, idag äntligen har inredningsbutiken öppen där de säljer lampskärmen jag vill ha! Hoppas bara att den uppfyller förväntningarna!

Vad har ni för planer idag?

• mimmamum

Vad mysigt med barnkalas! Pannkakastårta låter toppen!

Nublu, är det bla mitt paket som ska skickas? Väntar med spänning!

juliah vad tråkigt med syrenen, men de växer väl rätt snabbt?

Vi får se hur skärmen ser ut egentligen och vilket pris den har *håller hårt i plånboken*

Svar på tråden Vita hem del 6