Vita hem del 6
Mori, tack snälla du :)
Mori, tack snälla du :)
MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
MariaV - hus- ca 100 kvadrat
Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm
Summer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvm
Fluffiga moln - hus - 200 kvadrat
Lillafruluva- hyres (fyra) 104 kvm
Mimmi006- 100 kvm+ ca 70 kvm till snart.
Juliah- Hus ca 100 m2+ gästhus ca 60 m2
Snuffsis - Hus 210 kvm + gästhus 70 kvm
mimmamum - bostadsrätt, tvåa - 64 kvadrat
Jag bor minst
Fluffiga du är snäll du! Men just nu är jag så obotligt trött på att bo trångt så inget känns roligt eller fint!
Lina, tyvärr tråkiga besked idag... Är så deppig De två medarbetarna på begravningsbyrån som bevittnat testamentet har blivit kallade till tingsrätten för att vittna. De menar att de gjort fel då inte båda varit närvarande och att testamentet är ogiltigt. Det är en riktig soppa och jag är grymt besviken om de gjort fel, de borde verkligen veta. Vi får se hur vi går vidare.
Fluffiga, japp vi ligger i en arvstvist om ett hus som vi skulle få ärva, nu vet jag inte längre. Är så ledsen!
Tack Lina, så fort tårarna slutat rinna kanske jag får kraft att fightas!
Godmorgon!
Tack för alla vänliga ord, jag mår verkligen pyton.... Har hört mig lite för och det kanske inte är helt kört, borde inte det goda segra till slut? Vi får hoppas det!
Idag ska vi på kyrkis, försöka lätta upp sinnet lite grann. Visst är det tur man har barn, ingen tid för gråt och depp då inte!
Ikväll blir det bara lugnt!
MM- vad glad jag blir för er skull att det var så bra!
juliah, låter som en härlig dag! Har aldrig provat sushi, är det gott?
lillafru, när var kalaset?
Här finns bara sushi i frysdisken, har du provat sådan? Vet inte ett enda ställe som säljer färsk!
Det skulle vara underbart med en shoppingtur, helt allvarligt!
Jag gjorde de vanliga bullarna, de med råsocker. Fantastiskt goda men gör fler än det står i receptet, de blev så stora att formarna inte räckte till annars!
Det är en invecklad historia med testamentet. Min pappa skulle egentligen ärva huset efter sin farbror och hans fru som inte har några barn. Men eftersom min pappa gått bort ska vi få ärva istället. Det är pappas kusin som ogillar detta och som bråkar, hon går helt emot farbroderns vilja. Om testamentet inte funnits skulle kusinen få en del automatiskt eftersom hennes far var bror till farbrodern. Hänger du med?
Ja det är verkligen tråkigt hur långt människor kan gå för pengar! Jag får hålla er uppdaterade, vi ska prata med en advokat idag!
Vi får börja planera in en dag, kanske i sommar eller så! Det skulle vara superskoj!
happy, så skoj! Vi har tagit bort plexin, den lät väldigt illa! Vi har Lexingtons blårandiga, inte så billigt men så fint!
MM- om jag ska vara helt ärlig så var inte skötväskan klockren för mig, jag skulle hellre satsa på en Skip-hop som några av tjejerna i tråden har. Gott om plats och mycket fack och tro mig, det behövs!
Smultron, tack för dina kloka råd! Jag har så ont i magen, det känns redan som om loppet är kört tyvärr...