Vita hem del 6
Mia, nej vet du att jag ska ta och köpa den, men tack snälla ändå! För att bättra på kilona lite
Mia, nej vet du att jag ska ta och köpa den, men tack snälla ändå! För att bättra på kilona lite
Mia, är det sant...det här ser illa ut....
Mhow, wow så duktig du är, det är just en sådan kur jag är ute efter. Jag kommer aldrig att ge upp bröd, pasta och potatis. Ska bara äta med måtta hihi.Men, behöver just en sådan kick. Det får bli efter aminingen det.
Mia, underbart, och vilket fint fat, visst har Mhow ett likadant? Är väldigt sugen på ett sådant, kan du eller Mhow kanske inboxa mig var jag får tag i fatet. (Kommer säkert inte att orka/hinna läsa ikapp).
Ha en bra kväll allesammans, nu ska jag göra skumtomtarna sällskap framför tv:n
Jo just, härligt lasseliten, grattis till nya bordet. Om du undrar vem som sover på den inatt så är det bara jag som sträcker ut mig, så trångt i kylen
Puuuh, hemkommen från shopping. Jag gjorde en "mimma" och köpte klappar till mig själv
Återkommer senare!
Godmorgon,
Så vackert Knyttis!
Vi ska inte göra mycket idag, eventuellt åker maken och köper golv till loftet i gästhuset, antingen vitoljat eller obehandlat som vi målar vitt. Vi har inte bestämt oss och det kvittar mig egentligen...
Imorgon handlar vi lite mat i lokala Icabutiken, tidigt på morgonen så slipper man de stora folkmassorna. Maxi lär vara knökfullt.
Gårdagens shopping blev tvättkorgar, en monica lykta till, Greengate porslin, tvål, garner till tovade skålar och lite klappar.
Bea, å så trist
Hoppas ni kan få en hyfsat mysig jul ändå!
malins, låter smart det!
bea, jag ska pyssla med mormros och farmors (barnens) julklappar. De får varsitt fotoalbum med foton på barnen. Det ska klistras, klippas och skrivas.
Annars ingenting, bakar imorn.
Bea, 20m2 är det. Väggarna och taket ska bli klätt med plank. Ja jag lutar lit emer åt vitmålat,,,,vi får se, skulle kunna tänka mig låta maken bestämma själv!
Ja det var vansinnigt mycket folk ute igår redan vid tio när butikerna precis öppnat...
Ordnar med bilder lite senare.
mimma, du har lett mig rakt ner i fördärvet, fyller korg på snirkla...