Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Ninizen skrev 2008-01-31 11:57:50 följande:
    Vadå flickmöbler?? Skrev dem det?? Ja då är Theo lite tjejig då för vi har dem till honom, hela serien
    Det beror nog på hur man kombinerar dem! Jag menar, är det blått och killeksaker så blir det ju mer "killigt"
  • lillafruluva
    numberone skrev 2008-01-31 15:23:01 följande:
    Hello!! Kikar in en snabbis och vill bara säga:  vad ni är gör så förvara era torrprodukter i köket i plats eller glasburkar!!! Vi har fått en massinvasion av småkryp som kommit med nån förpackning och nu har dessa snyltare bott in sig i det mesta av våra grejer i skafferiet.... Så nu måste anticimex komma hit och sanera hela köket nästa vecka Som tur är har vi avtal med dem genom vår försäkring så vi slipper betala det hela men huset blir än mer upponer i över en vecka, eller om det var 5-6 veckor hon sa (?) hmm det var det nog... FY FAN jag står inte ut!!! Tänker inte laga mat i det köket förrän de varit här och sett till att det är rent... så det blir till att våldgästa andra under en liten tid
    Huuuuuu!! Usch, det är så känsligt när det gäller mat också...ska genast titta igenom alla förpackningar här hemma!

Min kusin och hennes plastpappa lyckades koka makaroner med larver i, fyyyy vad äckligt att lägga upp på tallriken!!
  • lillafruluva
    numberone skrev 2008-01-31 15:28:58 följande:
    FY va vidrigt att tom koka dem så man ser dem efteråt ... Jag klarar inte av att behålla nåt av det vi har som ligger i pappkartonger utan slänger allt även om jag köpte en del nytt senast förra veckan...vill inte riskera att de lagt nåt gott ägg där i med.... JAG VILL TILL IKEA nu och köpa nya burkar!!
    Nä, jag skulle också kasta allt!!

Ja, fina burkar är dessutom roligare att ha i skåpen!
  • lillafruluva

God morgon!
    Har precis dammsugit och skurat överallt! Känner mig så duktig så
    Jag var iförsig tvungen eftersom jag får städmani om någon ska komma hit och min väninna ska komma hit och dricka te och mysa idag typ

• lillafruluva
    Pärla1 skrev 2008-02-01 09:50:35 följande:
    Idag hade jag verkligen bara velat vara hemma och mysa. Men jobbet kallar...hmmm. Ja ja...Har en jätteful Nalle Puh sparbössa (en sådan man måste öppna med konserv) Där har jag nu börjat lägga i pengar till träffen i sommar! Perfekt! Blir ju en hel del på ett par månader :)Sen slog ju tanken mig att.....SKATTEPENGARN!! hihi...
    Just det, skattepengarna!! Har bett fk dra lite extra skatt från min fp varje månad så jag hoppas att det lönat sig!
  • lillafruluva
    mimmamum skrev 2008-02-01 12:15:36 följande:
    MM, nix jag har ingen! Jag köpte vår väska på stadium, ingen skötväska egentligen men stilren och många fack, endast 99 kr!
    hehe, det gjorde jag med, en cykelväska egentligen tror jag!
  • lillafruluva
    Kajsa M skrev 2008-02-01 13:50:35 följande:
    Truffleshihi, nej det hade jag inte heller koll på förräns jag hade hängt här ett tag.Kan ju upplysa om att EV står för Elviras Värld också då, som säljer UNDERBARA möbler.Nu har jag bakat i 5 timmar. Jösses så här såg ut för en stund sen!Vilka bakverk det blir! Har ett rosa tema på allt. Superkul!
    åh, det hade jag på dotterns kalas med, när man börjat så bara fortsätter man, och det uppskattades av dottern med!!
Svar på tråden Vita hem del 6