Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-13 16:51:15 följande:
    Fluffis, jag kom just hem, idag blir det laxgryta med saffran men imorgon så gäller det, synd att maken inte är lika förtjust i lådor...Ska koka kola och göra brända mandlar också!lcroft, jaa, den värmen är underbar. Eldar i vedspisen just nu, men vi måste, enda värmekällan i köket *brrrr*Birks, tack, ja jag håller med!vsm, hihi tycker inte heller sååå syn dom syster din. DHerregud, med ett så stort hus som ni ändå inte bott så lång tid i, så är det bra jobbat!Men nu har jag missat, vem är det som ska vara med i Aftonbladet?
    Var det inte lillafruluva?
  • LinaoMatilda

Fluffiga: Mitt förslag:

Nu ska ni få höra
    vad ni har att göra;
    En härlig middag väntar på er
    efter att ni en film på bio ser.
    Tali-Ihantala med strid och reträtt
    och lyxig mat med efterrrätt.
    Ta med gubben och ha så kul.
    Och vi önskar en riktigt god jul!

• LinaoMatilda

Peak: Jättefin tavla!

MiaMariah: Vilken tur att det inte var diabetes!

• LinaoMatilda

VSM: Skåpet är verkligen superfint. Jag kan ta med hem det sen när jag har varit till dig och fika nästa gång jag är i Gbg. Är det ok att det står hos er så länge? Oskyldig Skrattande

• LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-13 21:04:52 följande:
    Det var dagens lilla inhopp! Så ni vet att jag lever i alla fall. Allergin håller på att ta kål på mig! Kan knappt vara hemma längre. Mår mkt bättre på jobbet! Får väl flytta dit!
    Fy så jobbigt. Har du slängt ut all mossa och sånt då? Du får skaffa fuskväxter
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-13 21:06:58 följande:
    men jag har ju kastat ut allt. Det är väl snart bara maken och barnen kvar!
    Ja där fick jag ju svaret Inte så att ni har något nytt tvättmedel eller annat liknande nytt hemma? Någon ull-pläd eller så?
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-12-13 21:10:09 följande:
    ...och samma gamla Ariel som jag kört i flera år...
    Knepigt... hoppas det blir bättre snart iaf.
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 21:15:24 följande:
    Det är okej! Hur ni ska få med det till Finland får ni klura ut själva. Och räkna med att jag tar betalt enligt finska mått..
    hehe ja jag har nog släpat än det ena än det andra mellan Sverige och Finland, så nog får jag säkert skåpet också. Ja du menar att du tar betalt i euro? 5kr är väl ca 50cent... men jag är rätt generös så vi kan väl säga en euro jämnt? Skrattande
  • LinaoMatilda

Godkväll Maria och samtidigt godnatt

Jag ska nämligen krama kudden nu.

Natti natti alla

• LinaoMatilda

VSM: hehe såklart, 5 cent skulle ju kännas som ett hån, det var 50 cent Skrattande

Mori: Grattis! Va kul Visst känns det bra när man jobbat hårt och sen får belöning för det!

Toola: Vilken söt pepparkakstjej!

Svar på tråden Vita hem del 6