• juliah

Vita hem del 6

lasse, den mattan hade vi redan för tre år sedan, men slängde den efter all renovering. Den är ju så billig att det nästan lönar sig att köpa en ny. Mimmi har ju den också, blev påmind av den när hon köpte sin så tackar mimmiSkrattande

Måste få säga det igen, lasse, ni har ett underbart hem! Jag vill också bo stort *avis*!

• juliah

lasse, ok, men era ser ju ok ut. Köpte Himlas till tvättstugan (lyxade till det)men det blir ju så rackarns dyrt att ha i hela gästhuset...

• juliah

lasse, ahaa, det berömda "fotosessionstricket", flytta, göm, låna och trixa så mycket det bara går inför ett foto. Känner igen det där SkrattandeFlört
    Snäppet värre var det under fotograferingarna här, då trixades det enormt!

• juliah

Kajsa, men å så synd. hoppas det löser sig!

Tack igen, frupuffen och vsm var det eller hur för hallkomplimangerna *kort minne*

Så mysigt att ni pysslar om er själva, från och med onsdag ska jag börja prioritera mig själv lite mer än nu, ja det blir nog en enkel match, som läget ser ut nu borstar jag tänderna och duschar ibland Skrattande
    Jag känner mig laddad inför slanka livet, påminner lite om tråden för er som kanske missat: www.familjeliv.se/Forum-11-258/m28218997.html

malins, hoppas fläckarna går bort!

• juliah

Godmorgon!

Ser ingen mimmabild men du är säkert jättesöt!

Är inne på HM och härjar, vad var det man fick gratis?

• juliah

Tack mimma, nu har jag beställt lite till MIG själv *nöjd*

Och ja, söt är du hihi men jag har ju redan sett dig förut Glad

• juliah
    lillvilda skrev 2007-12-31 12:14:04 följande:
    ser att ni bjudit på kort på er själva. ja jag blir aldrig bra på kort men här är jag iaf... www.familjeliv.se/krypin/lillvilda/gallery/ph...
    Wow så snygg du är! Jättevackra ögonbryn också för den delen.

Jag beställde en svart omlottklänning, rosa blus, tror att vsm visade den. Och lite hemmamys kläder. Slängde med ett par ansiktsmasker också...här ska tänkas på mig själv lite mer framöver! Har varit extremt dålig på det de senaste två åren.
  • juliah

Godmorgon!

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Lcroft, jag var vaken till efter 2 SkrattandeFörvånad

Mimmi, det är lugnt, vi fixade, eller ja jag fixade shoppandet på egen hand. Jag har köpt en herrans många hårsnoddar Skrattande Trist att behöva rycka in som psykolog, iallafall på nyårafton kan jah tycka...

Vad ska alla hitta på idag, blir det en seg dag? Vi var ju bara hemma och tog det lugnt så hyfsat pigg är jag. Blir nog lite pyssel i tvättstugan, tvätta, måla sista strykningen på pianopallen.

• juliah

Lcroft, ja det blev tidigt som vanligt här...

Snöar här också, hoppas det lägger sig lite, verkar vara 0-gradigt. Jag hivade ut julen igår, har kvar ett par lingonkransar och stjärnor i fönstrena. Så skönt!

Ha så roligt ute!

• juliah

mimma, jag köpte kläder till barnen och virkade hårsnoddar i massor (de är så söta)!

Svar på tråden Vita hem del 6