Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva
    LCroft skrev 2007-11-19 09:18:47 följande:
    Men vad är det för fel på mig!? Jag kan inte rita snygga stjärnor  Hur ska jag då kunna sy snygga stjärnor?
    sök upp en mall på nätet annars och skriv ut eller kalkera av skärmen
  • lillafruluva
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 19:44:13 följande:
    Här kommer en bättrebild på hallbänken. Vad ska jag ha för knopp? Och vad ska jag ha i facken?
    En liten svart knopp?? Har du inget annat med knoppar eller liknande i hallen?

En sån där snygg brevkorg i fil de fer som finns på en del webshoppar!!??
  • lillafruluva
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 20:52:45 följande:
    Händer mig med! Konstiga människor! De är ju uppenbarligen lite koko!!
    Absolut, ingen koll alls! Tydligen är 90-talets tapeter fortfarande inne, att jag hade missat det!!
  • lillafruluva
    MichaelaW skrev 2007-11-19 21:02:13 följande:
    Hej alla flickor med underbara vita hem! Nu blir jag lite OT men jag är så ledsen just nu. Jag har tillbringat dagen på sjukhus idag och jag har fått veta att jag har en sjukdom.  Alla tankar snurrar i mitt huvud och jag är så ledsen. Jag har mindre än två veckor kvar i skolan nu och fyra ämnen jag ska tenta av under den tiden. Flytten håller på att ta kål på mig med alla budgivningar, visningar, lån mm. Idag när jag fick veta det här så känner jag bara för att ge upp. Strunta i skolan, strunta i att flytta. Å jag är så ledsen! Förlåt om jag bara kommer in och bara klagar. Förlåt! Jag ville bara skriva av mig lite. Jag har även skrivit ett inlägg i bloggen för den som vill kika. Grattis VMS på födelsedgen, hoppas att du har haft en bra dag! Jag hoppas att ni andra också har haft en bra dag.  
    Usch, stackare! Kom det plötsligt?? Kan inte göra annat än att ge dig styrkekramar och hoppas på att det snart ser ljusare ut!
  • lillafruluva
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-19 21:20:21 följande:
    Tack! Börjar bli så gammal nu att jag får lust att säga äsch, jag fyller ju inte jämt..Den här "fina" fågeln fick jag av store sonen idag. Vad gör man? Tackar, blir jäteglad och påtalar flera gånger hur fin den är. Förstår att han tycker att den är underbar och då få jag såklart också tycka det. Den blev iag finare i sällskap med lite kvistar...
    hihi, jag vet hur det är.. Jag får presenter i alla möjliga färger och former av barnen, det är bara att le stort och berömma dem allt man har
Svar på tråden Vita hem del 6